مدیران منچستریونایتد به دنبال آشتی با هواداران: 90 میلیون پوند برای کین

مدیران منچستریونایتد به دنبال آشتی با هواداران: 90 میلیون پوند برای کین

پایگاه خبری فوتبالی - مالکان منچستریونایتد در نظر دارند که با پرداخت 90 میلیون پوند هری کین مهاجم تاتنهام را به خدمت بگیرند تا هواداران خشمگین خود که این روزها از تصمیم هایشان به شدت عصبانی هستند را راضی کنند و این گونه با آنها آشتی کنند.

به گزارش فوتبالی، صدای اعتراضات هواداران  منچستریونایتد به گوش خانواده گلیزر که در منطقه فلوریدا در آمریکا اقامت دارند، رسیده است.  هر چند که شایعاتی در مورد فروش باشگاه منچستریونایتد توسط مالکان آمریکایی این باشگاه وجود دارد اما به نظر می رسد که گلیزرها به دنبال راهکاری برای اشتی با هواداران هستند. یکی از گزینه های آنها این است که با خریدی کهکشانی هواداران را خوشحال کنند.

سان گزارش داده است که هدف اصلی منچستریونایتد خرید هری کین مهاجم تاتنهام است و می خواهند هر طور که شده و با پیشنهادی به ارزش 90 میلیون پوند مهاجم فیکس تیم ملی انگلیس را به اولدترافورد بیاورند. دنیل لوی مالک تاتنهام در مورد فروش کین به تیم های لیگ انگلیس مقاومت می کند اما او نمی خواهد ماجرای اریکسن تکرار شود که با قیمتی کمتر از لیاقتش راهی اینتر شد و به همین خاطر شاید مجبور شود که به فروش این مهاجم به منچستریونایتد رضایت بدهد.  هری کین 27 ساله دوست دارد به باشگاهی بزرگ تر ملحق شود تا شانس بیشتری برای کسب جامها داشته باشد و یونایتد نیز امیدوار است که با خرید وی به سالهای اوجش برگردد.

4125