تمایل مشروط میلیچ برای تمدید قرارداد

تمایل مشروط میلیچ برای تمدید قرارداد

پایگاه خبری فوتبالی- ماجرای تمدید قرارداد هروویه میلیچ با استقلال این روزها حسابی داغ شده است.

به گزارش فوتبالی، هروویه میلیچ که یکی از باکیفیت‌ترین خارجی‌های تاریخ لیگ برتر بوده، هنوز برای تمدید قراردادش با استقلال، با این باشگاه به توافق نهایی نرسیده است.

میلیچ که در دوران سرمربیگری محمود فکری، استقلال را ترک کرده بود، در شرایطی به ایران برگشت که قرار بود خیلی زود قرارداد این مدافع کروات تمدید شود اما تا امروز که چنین اتفاقی رخ نداده است.

حجت نظری سخنگوی باشگاه استقلال، در کنفرانس خبری هفتگی‌اش درباره آخرین وضعیت میلیچ گفته است: قبل از اینکه این بازیکن به ایران برگردد توافقاتی انجام شد که قرارداد وی با چه مبلغ و چه مدتی تمدید شود. به محض بازگشت مقداری از طلب وی پرداخت شد. بعد از حضور وکیل میلیچ در مذاکرات بخشی از توافقات اولیه را نپذیرفتند و موارد جدیدی را مطرح کردند که بخشی از خواسته‌های میلیچ را باشگاه قبول نکرد و این مساله باعث شد تا مذاکرات طولانی‌تر شود.

ظاهرا باشگاه استقلال به میلیچ گفته که باید او مبلغ مالیاتش را پرداخت کند اما میلیچ این موضوع را قبول نکرده است. دلیل اصلی میلیچ برای نپذیرفتن این پیشنهاد این است که او در این دو سال همواره از باشگاه طلب داشته و اگر باشگاه دستمزد او را پرداخت نکند و او بخواهد قراردادش را فسخ کند به دلیل بدهی مالیاتی نمی تواند از ایران خارج شود. 

البته امروز روزنامه ایران ورزشی در این مورد نوشته است که میلیچ بعد از اینکه مدیران باشگاه به گفته اند باید مالیات را خودش پرداخت کند، پیشنهاد کرده است که روی قراردادش 300 هزار دلار بگذارند تا او مالیات قراردادش که حدود 30 درصد از قراردادش می‌شود را پرداخت کند که طبق اطلاعات فوتبالی میلیچ چنین درخواستی نداشته و حالا باید در دور جدید مذاکرات طرفین که بعد از دربی صورت خواهد گرفت، میلیچ و استقلال برای تمدید قرارداد به توافق خواهند رسید یا نه.

9697