عکسی خاص از خبرسازترین چهره فوتبال ایران

عکسی خاص از خبرسازترین چهره فوتبال ایران

پایگاه خبری فوتبالی- فراز کماوند مدیر فنی سابق استقلال و سرمربی جدید سایپا یکی از خبرسازترین چهره‌های چند روز اخیر استقلال بوده است.

به گزارش فوتبالی، در روزهایی که استقلال درگیر لیگ قهرمانان آسیا بود، اخبار زیادی درباره احتمال حضور کمالوند در سایپا منتشر شد که واکنش مدیرفنی وقت استقلال، انتشار یک استوری با قلب آبی بود منتهی او به محض بازگشت استقلال به ایران، به همکاری‌اش با فرهاد مجیدی و این تیم خاتمه داد تا هدایت سایپا را در ادامه لیگ قبول کند.

 جدایی ناگهانی کمالوند از استقلال واکنش سخنگوی هیات مدیره این باشگاه را در پی داشت و حجت نظری در کنفرانس خبری هفتگی‌اش به این نکته اشاره کرد که هیات مدیره در جریان این اتفاق نبود و مددی باید آنها را در جریان جدایی کمالوند قرار می‌داد.

جدا از این مساله، قرارداد کمالوند با سایپا سوژه گمانه‌زنی‌های متعددی شد. از قرارداد 5.5 میلیاردی برای 9 بازی که هم کمالوند آن را تکذیب کرد هم سراجی مدیرعامل سایپا تا روایتی درباره قرارداد 1.4 میلیاردی تا پایان فصل آینده و جدیدترین گمانه‌زنی هم حاکی از آن است که او تا پایان فصل قراردادی 400 میلیون تومانی با سایپا بسته که 100 میلیون تومان آپشن دارد.

حالا و به بهانه روزهای خبرساز کمالوند در فوتبال ایران عکسی از او را در کنار مهدی مهدوی کیا در تحریریه روزنامه ابرار ورزشی انتخاب کرده ایم، در روزگاری که کمالوند در دهه هفتاد خبرنگار ورزشی بود. عکسی که خبرگزاری برنا هم آن را منتشر کرده است


9697