شیری: صحبت‌های سیف‌الله پور به خاطر فشارهای هواداران است/ من و بازیکنان در این شرایط نساجی تاثیر داریم

شیری: صحبت‌های سیف‌الله پور به خاطر فشارهای هواداران است/ من و بازیکنان در این شرایط نساجی تاثیر داریم

پایگاه خبری فوتبالی- کاپیتان تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: صحبت‌های مدیرعامل باشگاه به خاطر فشارهایی است که روی او وجود دارد و این فشارها باعث می‌شود یکسری حرف‌ها زده شود.

به گزارش فوتبالی و به نقل از فارس، حامد شیری در خصوص شکست تیم فوتبال نساجی در جام حذفی مقابل ملوان اظهار داشت:  مسابقات جام حذفی شرایط خاص خودش را دارد و ما باید در این مسابقه خیلی بهتر عمل می‌کردیم. وقتی مقابل تیمی که در یک رده پایین‌تر قرار دارد شکست می‌خورید این موضوع اصلا قابل پذیرش نیست و ما خوب بازی نکردیم و باخت مقابل ملوان هنوز هم برای ما هضم نشده است.

وی افزود: متأسفانه بازی با ملوان را باختیم اما فوتبال در جریان است و ما تلاش می‌کنیم در بازی‌های آینده موفق شویم. همانطور که می‌دانید ما در سه بازی اول مقابل سایپا و نفت مسجدسلیمان خوب کار کردیم و نمایش خوبی داشتیم ولی به هر حال با قرعه سخت مواجه شدیم و دو بازی سنگین مقابل پرسپولیس و سپاهان برگزار کردیم که این کار ما را خیلی سخت کرد.

کاپیتان تیم فوتبال نساجی مازندران تأکید کرد: در بازی مقابل پرسپولیس و سپاهان کسی از ما انتظار برد نداشت ولی تلاش ما این بود که حداکثر امتیاز را بگیریم در دیدارهای آینده قطعا کار ما نسبت به بازی پرسپولیس و سپاهان راحت‌تر خواهد بود و باید با تلاش مجموعه تیم نتایج قابل قبولی کسب کنیم.

شیری در خصوص ناراحتی ایزد سیف‌الله‌پور بعد از بازی با ملوان بندرانزلی و ادعای او مبنی بر اینکه برخی از بازیکنان نمی‌دانند در چه تیمی بازی می‌کنند عنوان کرد: بخشی از صحبت‌های آقای سیف‌‌الله‌پور به خاطر فشارهایی است که روی او وجود دارد طبیعتا مدیر تیم باید پاسخگوی هواداران باشد و این فشارها باعث می‌شود یکسری حرف‌ها زده شود. البته وقتی تیمی در خطر سقوط قرار دارد یعنی بازیکنانش کیفیت لازم را نداشته‌اند. از خود من گرفته تا بقیه قطعا در این شرایط تأثیرگذار هستیم ولی مطمئناً چیزی عمدی نبوده و بازیکنی کم‌کاری نکرده است. ما بازیکنانی داریم که به فکر جبران هستند و مطمئن باشید شرایط در هفته‌های دیگر تغییر خواهد کرد.

وی در خصوص انتقاد ساکت الهامی از اینکه نساجی زودتر از بقیه تیم‌های پایین جدولی در مسابقات بازی می‌کند،‌گفت: وقتی سه چهار تیم در چنین شرایطی هستند و کار سختی دارند و نتایج آنها برای یکدیگر اهمیت دارد سازمان لیگ هم باید به شکلی برنامه‌ریزی کند که حداقل این تیم‌ها در یک روز مسابقه بدهند. اینکه قرار باشد ما زودتر بازی کنیم و تیم‌های دیگر از نتایج ما آگاه باشند به ضرر نساجی است و من امیدوار هستم این مسائل در برنامه‌ریزی مسابقات تغییر کند.

6641