نظر کنعانی‌زادگان درباره پرسپولیس؛ شیر در قفس درنده‌تر می‌شود!

نظر کنعانی‌زادگان درباره پرسپولیس؛ شیر در قفس درنده‌تر می‌شود!

پایگاه خبری فوتبالی- مدافع ملی‌پوش پرسپولیس تعبیر جالبی درباره انگیزه بالای تیمش برای دفاع از عنوان قهرمانی‌اش در لیگ برتر دارد.

به گزارش فوتبالی، محمدحسین کنعانی‌زادگان که با روزنامه خبرورزشی صحبت کرده درباره شرایط تیمش بعد از پایان دوران قرنطینه گفته است: پرسپولیس مثل آن شیری است که وقتی در قفس می‌افتد عصبانی می‌شود اما صبر می‌کند زمانی که در قفس باز شد آن گاه درنده‌تر می‌شود. پرسپولیس به لطف بازیکنان جنگنده اش شیر است و این مسائل بیشتر ما را برای بردن و قهرمانی پنجم تحریک می‌کند. الان هم قرنطینه به پایان رسیده و ما آماده نبرد با هر تیمی و شرایطی هستیم.

 کنعانی‌زادگان که در این مصاحبه توضیح جدیدی درباره احتمال حضورش در الاهلی قطر نداده، در ادامه صحبتهایش، در تعریف از پرسپولیس، کم نگذاشته است: تیمی که می‌تواند ۵ مرتبه متوالی قهرمان لیگ برتر شود شک نکنید لایق بهترین صفت‌هاست. من از روزی که به پرسپولیس آمدم تا همین الان به چشم خودم اراده، انگیزه و عزم جزم اعضای تیم را برای قهرمانی می‌بینم. بازیکنانی داریم که از مبارزه با هیچ تیمی نمی‌ترسند. وقتی لوران بلان فرانسوی، ژاوی یا سایر مربیان و تیم های خارجی از پرسپولیس تعریف و تمجید می‌کنند دیگر همه چیز مشخص است.

 

1984