روایت غم‌انگیز شوچنکو از کودکی: تمام دوستانم فوت شدند/ عشق به خانواده و فوتبال من را نجات داد

روایت غم‌انگیز شوچنکو از کودکی: تمام دوستانم فوت شدند/ عشق به خانواده و فوتبال من را نجات داد

پایگاه خبری فوتبالی – آندری شوچنکو، مهاجم سابق تیم میلان روایت غم‌انگیزی از دوران کودکی‌اش دارد. اوکراین در کودکی او بخشی از شوروی بود و اتفاقات مهمی برای او در آن روزها افتاده. مانند حادثه چرنوبیل.

به گزارش فوتبالی، شوچنکو در گفت و گو با کوریره دلا سرا گفته: امیدوارم همه را با گفتن این که این مسائل برای من معمولی است شگفت زده‌ نکنم. ۱۰ ساله بودم. با بازی کردن فوتبال همه جا دیوانه‌وار خوشحال بودم که من را به آکادمی دیناموکیف بردند. یک راکتور منفجر شد و همه ما را تحت تاثیر قرار داد. هنوز هم احساس درد می‌کنم. اتوبوس‌های شوروی رسیدند و تمام کودکان ۶ تا ۱۵ سال را بردند. من ۱۵۰۰ کیلومتر دور از خانه بودم و زندگی در آن دوران را مانند حضور در یک فیلم به خاطر می‌آورم.

شوچینکو در زندگی‌اش سختی‌های زیادی داشته که مهم‌ترینش از دست دادن دوستان بوده. او  گفته فوتبال و عشق پدر و مادرش باعث نجات او در زندگی شده.

شوچنکو در ادامه افزود: در همسایگی‌ام هر روز تنهاتر و تنهاتر می‌شدم. تمام دوستانم فوت شده بودند. نه بخاطر رادیواکتیو، بلکه بحاطر الکل، مواد مخدر و مشکلات مربوط به اسلحه. شکاف در دیوارهای شوری هر روز بیشتر می‌شد. دنیایی که می‌شناختیم در حال فروریزی بود و مانند تمام مردم، دوستان من هم دیگر به چیزی ایمان نداشتند و همگی از دست رفتند. تنها چیزی که من را نجات داد عشق پدر و مادرم و فوتبال بود.

1101