رونالدو در آستانه رسیدن به رکوردی تاریخی و دست نیافتنی

رونالدو در آستانه رسیدن به رکوردی تاریخی و دست نیافتنی

پایگاه خبری فوتبالی - کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی یوونتوس به ناجی تیمش در مقابل اودینزه تبدیل شد. رونالدو با دبل خود توانست به رکورد 27 گل در لیگ ایتالیا در این فصل برسد. هر چند که یووه فصل جالبی را نداشته و پس از یک دهه قهرمانی لیگ ایتالیا را از دست داده اما رونالدو از نظر آماری فصل خوبی داشته است. تورینی ها از لیگ قهرمانان اروپا نیز حذف شدند و برای نجات فصلشان باید روی فینال جام حذفی مقابل آتالانتا تمرکز کنند.

به گزارش فوتبالی، کریستیانو حالا در آستانه یک رکورد تاریخی قرار دارد. هرگز در طول تاریخ بازیکنی نتوانسته که آقای گل لالیگا، لیگ ایتالیا و لیگ انگلیس شود. رکوردی که هیچ بازیکنی به ان نرسیده است. البته لوئیز سوارز و رود فن نیستلروی نیز در سه لیگ مختلف به آقای گلی رسیدند اما این سه بار در لیگ های بزرگ نبود و فقط رونالدوست که در سه تا از پنج لیگ بزرگ به آقای گلی رسیده است. 

فن نیستلروی در لالیگا با رئال مادرید، در لیگ انگلیس با منچستریونایتد و در لیگ هلند با آیندهوون (دو بار) به آقای گلی رسید. لوئیز سوارز نیز در لیگ هلند با آژاکس و در لیگ انگلیس با لیورپول و در نهایت در لالیگا با بارسلونا به آقای گلی رسید. رونالدو در این فصل 27 گل زده و در مسیر آقای گلی ایتالیاست. او یک بار با یونایتد در لیگ انگلیس و سه بار با رئال مادرید در لالیگا به آقای گلی رسیده است و به اولین بازیکن تاریخ تبدیل خواهد شد که در سه تا از پنج لیگ بزرگ اروپا به آقای گلی می رسد. لوکاکو در حال حاضر با 21 گل در تعقیب رونالدوست اما بعید است که تهدیدی جدی برای ستاره پرتغالی باشد.

4125