خوشحالی وصف‌نشدنی لوکاکو پس از قهرمانی: برای من بهترین سال بود!

خوشحالی وصف‌نشدنی لوکاکو پس از قهرمانی: برای من بهترین سال بود!

پایگاه خبری فوتبالی – مهاجم تیم اینتر میلان پس از قهرمانی با خوشحالی فراوان اعلام کرد امسال بهترین سال دوران حرفه‌ای‌اش است.

به گزارش فوتبالی، شب گذشته تیم آتالانتا بازی خود مقابل ساسولو را نتوانست با برد پشت سر بگذارد تا از لحاظ ریاضی اینتر همین حالا قهرمانی‌اش مسجل شد. اتفاقی که به شدت باعث خوشحالی لوکاکو شده. او بابت این قهرمانی برای هواداران خوشحال است.

لوکاکو پس از قهرمانی اینتر به اسکای اسپورت ایتالیا گفته: برای هواداران اینتر، اعضای تیم، ریاست و همه در سر تا سر جهان بسیار خوشحالم. سالی باورنکردنی برایم بود و من واقعا افتخار می‌کنم که برای اینتر بازی می‌کنم. می‌خواستم  بیرون بروم و با مردم جشن بگیرم. به دوستانم گفتم این بهترین راه برای تجربه کردن این اتفاق است. که بیرون بروی و کنار هواداران باشی. برای من و بسیاری از هم تیمی‌هایم این اولین جام قهرمانی لیگ  است و می‌خواهیم این حس را با هم به طور مشترک تجربه کنیم.

روملو لوکاکو پیشتر در منچستر و اورتون و چلسی هم حضور داشته اما اعلام کرده امسال بهترین سال دوران حرفه‌ا‌ی‌اش است. لوکاکو در ادامه افزود: سال گذشته هم خوب بود اما امسال بهترین سال دوران کاری‌ام بود. فوق‌العاده بود و امیدوارم ادامه‌دار باشد. می‌خواهم از همه تشکر کنم. واقعا خوشحالم.

1101