عکس؛ جشن هواداران اینتر در خیابان‌های ایتالیایی پس از قهرمانی

عکس؛ جشن هواداران اینتر در خیابان‌های ایتالیایی پس از قهرمانی

پایگاه خبری فوتبالی - اینتر در این هفته از رقابت های سری آ، قهرمانی‌اش در لیگ ایتالیا قطعی شد چرا که آتالانتا که نزدیک ترین تعقیب کننده اینتر بود، مساوی کرد و دو امتیاز را از دست داد تا بدین ترتیب، اینتر بتواند قهرمان رقابت ها شود. هواداران اینتر در شهر میلان ایتالیا، پس از قطعی شدن قهرمانی به خیابان ها آمدند و این قهرمانی را جشن گرفتند.

به گزارش فوتبالی، تصاویر جالبی از جشن قهرمانی هواداران اینتر به ثبت رسیده است. آخرین باری که اینتر در لیگ ایتالیا قهرمان شده بود، فصل 2009/10 بود که این تیم با هدایت ژوزه مورینیو توانسته بود سه گانه فتح کند که لیگ ایتالیا هم یکی از این سه جام بود. پس از آن، اینتر سالیان سال در فتح اسکودتو ناکام ماند و در این مدت یک بار میلان و 9 بار پیاپی یوونتوس قهرمان شدند و اکنون مجددا اینتر به قهرمانی رسیده است و همین مسئله موجب شده تا هواداران تیم اینتر در ایتالیا خوشحال شده و به خیابان ها بریزند و جشن بگیرند.

کونته کار بزرگی را در اینتر انجام داد. او خودش در یوونتوس هم در سری آ قهرمان شده بود اما اکنون به همراه اینتر این جام را فتح کرده است و باید دید که ادامه عملکردش در این باشگاه به چه شکل خواهد بود.

1470