پرتاب کونته به آسمان پس از قهرمانی اینتر (عکس)

پرتاب کونته به آسمان پس از قهرمانی اینتر (عکس)

پایگاه خبری فوتبالی - اینتر به تازگی در سری آ ایتالیا قهرمان شده است و در فاصله 4 هفته مانده به پایان رقابت های لیگ فوتبال ایتالیا این اتفاق افتاده است و قهرمانی نراتزوری ها قطعی شده است. اکنون اینتر پس از 11 سال در سری آ ایتالیا به مقام قهرمانی رسیده است و روند 9 قهرمانی پیاپی یوونتوس را خاتمه بخشیده است.

به گزارش فوتبالی، آنتونیو کونته، سرمربی ایتالیایی نراتزوری ها در این فصل بسیار خوب کار کرد و تیمش را مقتدرانه توانست قهرمان سری آ کند و بازیکنان اینتر پس از این اتفاق، در تمرینات اینتر جشن ویژه ای بر پا کردند و آنتونیو کونته، سرمربی خود را به سمت آسمان و بالا پرتاب کردند و بدین ترتیب با او خوشحالی کردند.

این یک حرکت معمول است که توسط تیم های مختلفی که رقابت ها قهرمان می‌شوند، صورت می‌پذیرد و بدین شکل از خجالت مربی خود در می آیند و جشن قهرمانی را با او قسمت می‌کنند. کونته خودش هنگامی که در یووه بود، با آن تیم در سری آ قهرمان شده بود و استارت قهرمانی های پیاپی یوونتوس در سری آ را زده بود اما اکنون خودش در اینتر به این روند یووه پایان داد.

باید دید که فصل آینده برای اینتر به چه شکل خواهد بود و این تیم می تواند روندش را حفظ کند یا مانند بار قبلی که قهرمان شد، تا قهرمانی بعدی 11 سال فاصله خواهد افتاد.

1470