جزئیات شکایت دستیار سابق مجیدی و بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی استقلال +عکس

جزئیات شکایت دستیار سابق مجیدی و بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی استقلال +عکس

پایگاه خبری فوتبالی- مربی اسبق تیم فوتبال استقلال به خاطر رقمی ناچیز پنجره نقل و انتقالاتی این باشگاه را بست.

به گزارش فوتبالی و به نقل از فارس، نبوشا لکیچ مربی اهل کشور صربستان در خرداد ماه سال گذشته از تیم فوتبال استقلال جدا و به مسئولان این باشگاه هشدار داد تا مطالبات وی را پرداخت کنند.

لکیچ طی یک نیم فصل از ژانویه 2020 (15 دی‌ماه) تا ماه می 2020 (پایان ماه خرداد سال گذشته) با استقلال قراردادی  را به امضا رساند که طبق قرارداد باید ماهانه حقوق 3400 یورو دریافت می کرد.وی در 4 ماه آخر فعالیت خود در استقلال حقوقی ازاین باشگاه دریافت نکرد و رقمی معادل 14 هزار و چهارصد یورو از این باشگاه طلب داشت.

این مربی در خردادماه سال گذشته با ارسال نامه رسمی به باشگاه ضمن ابراز ناراحتی از رفتار باشگاه استقلال که قرارداد وی را نقض کرده  خواستار دریافت مطالبتش شد. لکیچ در خرداد ماه سال گذشته به باشگاه استقلال 15 روز وقت داد تا مبلغ مورد نظر را پرداخت کند اما این باشگاه با عدم پرداخت طلب این مربی باعث شکایت وی شد.

حالا با گذشت حدود یک سال از آن نامه این مربی ضمن پیگیری شکایت پنجره نقل و انتقالاتی استقلال را بست هر چند در این زمینه حق رسیدگی به پرونده و همچنین دیرکرد مطالبات وی نیز باید به لکیچ پرداخت شود. البته رقم مطالبات این مربی قابل پرداخت است و باشگاه استقلال تا زمان آغاز فصل نقل و انتقالات می تواند مطالبات وی را پرداخت کند.

تصویر نامه سال گذشته لکیچ به باشگاه استقلال که با کوتاهی مدیریت وقت به آن رسیدگی نشد را در زیر ببینید:

7474