اردوی کیش تصمیم هوشمندانه فدراسیون فوتبال

اردوی کیش تصمیم هوشمندانه فدراسیون فوتبال

پایگاه خبری فوتبالی- تیم ملی فوتبال از 4 خرداد تا 9 خرداد اردویی را در جزیره کیش برگزار خواهد کرد.

 به گزارش فوتبالی، اسکوچیچ برای ارزیابی امکانات اردوی تیم ملی راهی جزیره کیش شد. اردویی که قرار است کمک حال تیم ملی فوتبال ایران برای صعود به دور بعد بازی ها شود.

 ایران در گروه سوم جدول راهیابی به جام جهانی 2022 وضعیت جالبی ندارد.

کیش در وضعیت آب و هوایی قرار دارد که می تواند شرایطی مشابه با منامه را برای تیم ملی ایران به وجود بیاورد. کشور های حاشیه خلیج فارس در خرداد ماه آب و هوای گرم و شرجی دارند و کیش جزیره ای است که می تواند محل مناسبی برای اردوی نهایی کاروان تیم ملی فوتبال ایران باشد. 

پیش از این اخباری مبنی بر جایگزینی کمپ اسپایر قطر مطرح شده بود اما در نهایت تصمیم فدراسیون‌نشین‌ها این شد که کیش محل اردو تیم ملی پیش از عزیمت به بحرین باشد.

تنها دغدغه اسکوچیچ کیفیت چمن و وضعیت نور ورزشگاه این جزیره است. در ضمن دور بودن تیم ملی از تهران می تواند جزیره کیش را به محلی برای آرامش بازیکنان و کادر فنی تبدیل کند.

این تصمیم هوشمندانه فدراسیون عزیزی خادم باعث صرفه جویی در منابع ارزی فدراسیون می شود و البته تا این لحظه هتل بزرگی مثل هتل داریوش پذیرفته به صورت رایگان میزبان کاروان تیم ملی و همراهانش باشد. 

ضمن اینکه هزینه های هواپیما و اعزام از تهران به کیش و بحرین هم رایگان برای تیم ملی درآمده  است. تیم ملی فقط هزینه اقامت در منامه را باید پرداخت کند.

6621