لیونل مسی بیخیال رفتن از بارسلونا شده است؟

لیونل مسی بیخیال رفتن از بارسلونا شده است؟

پایگاه خبری فوتبالی - لیونل مسی، فوق ستاره آرژانتینی باشگاه بارسلونا تنها تا تابستان آینده با بارسلونا قرارداد دارد و هنوز آن را تمدید نکرده است و این شائبه به وجود آمده که فوق ستاره آرژانتینی قصد ترک بارسلونا را دارد و می‌خواهد از این تیم برود و به همین علت است که قراردادش را تمدید نمی‌کند، البته نقطه نظر ها در این باره متفاوت است.

به گزارش فوتبالی، مسی در تابستان گذشته قصد جدایی از بارسلونا را داشت اما در نهایت نظرش را عوض کرد و تصمیم به ماندن در باشگاه گرفت و در جمع آبی و اناری پوشان ماندگار شد. او هنوز قراردادش را تمدید نکرده است و البته که خوان لاپورتا، مدیر حال حاضر باشگاه بارسلونا گفته است که قصد ماندگار کردن لیونل مسی را دارد و می‌خواهد که مسی در بارسا بماند.

اکنون روزنامه اکیپ فرانسه گفته است که به نظر می‌رسد لیونل مسی بیخیال ترک بارسلونا شده است و می‌خواهد به فوتبالش در جمع آبی و اناری پوشان ادامه دهد و تا زمان بازنشستگی در این باشگاه باقی بماند.

البته این حرف و حدیث ها، حدس و گمان های روزنامه فرانسوی اکیپ بوده است و باید گفت که پی اس جی می‌تواند یکی از مشتری ها و مقاصد احتمالی لیونل مسی باشد. باید دید که در نهایت چه اتفاقی پیرامون این قضیه خواهد افتاد.

1470