پنالتی فاجعه آژاکس در فوتبال هلند: توپ از ورزشگاه خارج شد!

پنالتی فاجعه آژاکس در فوتبال هلند: توپ از ورزشگاه خارج شد!

پایگاه خبری فوتبالی - جان تری و سیمونه زازا برخی از بدترین پنالتی های سالهای اخیر فوتبال دنیا را زده اند و حالا می توان برایان بروبی پدیده آژاکس را با پنالتی خود در بازی جمعه شب به این لیست اضافه کرد.

به گزارش فوتبالی، این مهاجم 19 ساله برای خود نامی در لیگ هلند در ماه های اخیر دست و پا کرده و حتی توانسته انتقالش به لایپزیش در پایان فصل را نهایی کند. بروبی قرار است که خط حمله لایپزیش را برای فصل آینده تقویت کند و به نوعی جایگزین تیمو ورنر شود که در یک سال اخیر جایش خالی بوده است. ورنر فصل جالبی در چلسی نداشته اما شاید بروبی اوضاع بدتری را در لایپزیش داشته باشد!

مهاجم تیم رزروهای آژاکس شب گذشته یکی از بدترین پنالتی های ممکن را زد چرا که در تصاویر منتشر شده کاملا مشخص است که ضربه وی از ورزشگاه خارج شود. شاید دلیلش کوچک  بودن استادیوم باشد اما ضربه وی نیز فاجعه به نظر می رسد و کاملا مشخص است که چنین ضربه ای قرار نیست که به گل تبدیل شود.

بروبی این ضربه پنالتی وحشتناک را در بازی آژاکس بی در مقابل آلمره سیتی به ثبت رساند و همه از این که چنین ضربه وحشتناکی زده شده، تعجب کردند و معدود هواداران حاضر در استادیوم هم کاملا شوکه شدند. بروبی در ماه دسامبر اولین بازی خود را در لیگ قهرمانان اروپا داشت و در این فصل در بازیهایش برای تیم بزرگسالان آژاکس سه گل زده است.

4125