سوال روز؛ مهاجم ترسناک جلوی استقلال بازی می‌کند؟

سوال روز؛ مهاجم ترسناک جلوی استقلال بازی می‌کند؟

پایگاه خبری فوتبالی- آیا مهاجم خطرناک الهلال، برای سومین بار مقابل استقلال قرار خواهد گرفت؟

 به گزارش فوتبالی، استقلال به عنوان صدرنشین گروه سوم مسابقات، در مرحله یک هشتم نهایی باید با الهلال به عنوان تیم دوم گروه اول بازی کند. تیمی که سرشناس‌ترین بازیکن آن کسی نیست جز بافتیمبی گومیس

مهاجمی که هنوز معلوم نیست شهریورماه روبروی استقلال قرار خواهد گرفت یا نه چون اخباری درباره احتمال جدایی او از الهلال منتشر شده و به همین دلیل است که سران باشگاه عربستانی سراغ موسی مارگا همبازی مهدی طارمی در پورتو رفته‌اند تا او با خاورمیانه بیاورند.

اگر فرض کنیم اخباری که درباره جدایی مهاجم فرانسوی از الهلال منتشر شده، صحت ندارد و او در این تیم به فوتبالش ادامه داد، این مهاجم خطرناک برای سومین بار جلوی استقلال قرار خواهد گرف.

او در فصل 2019 لیگ قهرمانان و در بازی رفت مرحله گروهی که با برد 2-1 استقلال به پایان رسید، توانست تک گل تیمش را به ثمر برساند. در بازی برگشت که الهلال با یک گل از سد استقلال گذشت، سباستین جووینکو مهاجم ایتالیایی الهلال توانست تک گل بازی را به ثمر برساند.

گومیس که فصل گذشته و در مرحله گروهی دروازه مهدی رحمتی و شهرخودرو را باز کرد، در صورت ادامه همکاری با الهلال، یکی از چهره‌های مهم بازی این تیم با استقلال در لیگ قهرمانان خواهد بود.

9697