با کلین‌شیت مقابل الشرطه؛ مظاهری به گردان رسید

با کلین‌شیت مقابل الشرطه؛ مظاهری به گردان رسید

پایگاه خبری فوتبالی- دروازه‌بان استقلال به رکورد شهاب گردان در لیگ قهرمانان آسیا رسید.

به گزارش فوتبالی، آمار بیشترین کلین‌شیت در لیگ قهرمانان آسیا در بین گلرهای ایرانی در آختیار مهدی رحمتی است که موفق شده در 20 بازی در این تورنمنت دروازه تیمش را بسته نگه دارد.

طبق آمار ترانسفرمارکت، بعد از رحمتی، علیرضا بیرانوند با 16 کلین‌شیت در رتبه دوم بین گلرهای ایرانی قرار می‌گیرد و شهاب گردان و رشید مظاهری در رتبه‌های بعدی هستند. 

شهاب گردان که با سپاهان و ذوب آهن در لیگ قهرمانان آسیا حاضر بوده، 15 کلین شیت کرده و مظاهری هم که قبل از استقلال، با ذوب آهن در لیگ قهرمانان حاضر شده بود، دیشب و با بسته نگه داشتن دروازه تیمش در بازی با الشرطه، توانست برای پانزدهمین بار در لیگ قهرمانان، کلین‌شیت کند. 

بهترین آمار مظاهری در کلین شیت مربوط به فصل 2016 لیگ قهرمانان است است که دروازه‌بان وقت ذوب‌آهن، در 6 بازی مرحله گروهی 5 کلین شیت داشت و فقط یکبار در برد 5-2 برابر بنیادکار ازبکستان نتوانست دروازه تیمش را بسته نگه دارد.

به این نکته هم اشاره کنیم که کلین‌شیت مظاهری در بازی برابر الشرطه سومین کلین‌شیت او در فصل 2021 لیگ قهرمانان بود و او در بازی رفت با تیم عراقی و دیدار برگشت با الاهلی عربستان توانست دروازه تیمش را بسته نگه دارد.

9697