دوئل باشگاهی ایران و عراق را ایرانی‌ها بردند/ تیم ملی هم می‌تواند؟

دوئل باشگاهی ایران و عراق را ایرانی‌ها بردند/ تیم ملی هم می‌تواند؟

پایگاه خبری فوتبالی- استقلال و تراکتور نماینده های ایران در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا توانستند در مقابل نماینده های کشور عراق در مجموع دو بازی پیروز شوند.

به گزارش فوتبالی، استقلال و تراکتور در چهار بازی توانستند سه بار برنده دوئل ها باشند که می شود این اتفاق را به فال نیک گرفت چرا که تیم ملی فوتبال ایران 35 روز دیگر باید در منامه به مصاف تیم ملی عراق برود و می تواند تیم ملی عراق را شکست دهد.

هر چند شرایط تیم ملی فوتبال ایران در جدول گروه سوم راهیابی به جام جهانی اصلا مناسب نیست و با 4 بازی 6 امتیاز در رده سوم جدول قراردارد. فدراسیون فوتبال امید زیادی داشت تا با برگزاری بازی ها در ایران بتواند به دور بعد صعود کند که داستان لغو میزبانی ها برای ایران به وجود آمد و فدراسیون تازه تشکیل شده شهاب عزیزی خادم شوک بدی را دریافت کرد. 

با نتایج به دست آمده نمایندگان ایران مقابل عراق می توان امیدوار شد که تیم ملی بزرگسالان ایران بتواند مقابل حریف دیرینه اش در غرب آسیا موفق باشد. تیم های باشگاهی ایران از 4 بازی مقابل تیم های عراقی 3 بازی را بردند ویک بازی را هم با تساوی پشت سر گذاشتند.کابوسی که در زمان هدایت ویلموتس بلژیکی رخ داد و در دو بازی حساس مقابل عراق و بحرین بازنده شد تا صعود به جام جهانی به اما و اگر بکشد. بازی ایران و عراق روز 25 خرداد سال جاری در کشور بحرین انجام خواهد شد و حالا هواداران تیم ملی امیدوارند که تیم ملی هم درست مثل تیم های باشگاهی ایران مقابل حریف عراقی برنده باشد. 

6621