ماجرای عجیب جدول گلزنان ACL

ماجرای عجیب جدول گلزنان ACL

پایگاه خبری فوتبالی- آیا رقابت مهاجمان ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا، به مرحله حذفی این مسابقات هم کشیده خواهد شد؟

به گزارش فوتبالی، در جدول بهترین گلزنان فصل 2021 لیگ قهرمانان، بعد از مایکل اولونگا مهاجم کنیایی الدحیل که آمار فوق‌العاده 8 گل در 5 بازی را ثبت کرده، 5 مهاجم چهار گله حضور دارند که 2 نفر از آنها با تیمهایشان به مرحله یک هشتم نهایی رسیده‌اند.

شهریار مغانلو در کنار عبدالرزاق حمدالله دو مهاجم چهار گله‌ای هستند که حضور تیمهایشان در مرحله بعد قطعی شده و امشب تکلیف سه مهاجم دیگر و تیمهایشان مشخص خواهد شد.

شیخ دیاباته از استقلال در کنار محمد عباس‌زاده از تراکتور و عمر السومه از الاهلی عربستان سه مهاجمی هستند که امیدوارند با تیمهایشان به مرحله بعدی هم برسند و بتوانند آمار گلهایشان را ارتقا دهند.

نکته قابل توجه، وضعیت عجیب جدول گلزنان است. این احتمال وجود دارد که مایکل اولونگا امشب برای آخرین بار فرصت گلزنی در ترکیب الدحیل را پیدا کند و تیمش نتواند به مرحله بعدی برسد.

عمر السومه هم طبق ادعای رسانه‌های عربستانی، به احتمال بسیار زیاد در دیدار امشب تیمش مقابل الدحیل حضور نخواهد داشت و شاید تعداد گلهای او از عدد 4 فراتر نرود.

این خطری است که محمد عباس‌زاده را هم تهدید می‌کند و صعود تراکتور به مرحله بعدی در گروی نتایجی است که در بازیهای امشب رقم خواهد خورد.

درباره دیاباته هم همه چیز بستگی به نتایج دو بازی آخر گروه C دارد.

این وسط، عبدالرزاق حمدالله هم به دلیل دو اخطاره شدن دیدار النصر در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان را از دست داده است و در صورت شکست النصر در مرحله حذفی، او هم با آمار 4 گل زده به کارش در ACL 2021 پایان خواهد داد.

1984