پاسخ تنیسور مشهور به یک سوال: امباپه یا هالند؟

پاسخ تنیسور مشهور به یک سوال: امباپه یا هالند؟

پایگاه خبری فوتبالی - رافائل نادال تنیسور سرشناس اسپانیا در آستانه مسابقات مادرید  در مورد تیم فوتبال محبوبش یعنی رئال مادرید صحبت کرد. او در مورد هالند و امباپه که در لیست خرید رئال به عنوان کهکشانی های آینده هستند صحبت کرد.

به گزارش فوتبالی، نادال که در حال حاضر در رتبه دوم رنکینگ تنیس دنیا قرار دارد در پاسخ به این سوال که از میان کیلیان امباپه و ارلینگ هالند کدام را ترجیح می دهد ، گفت :" چرا باید یکی را رد کنم وقتی می توانم هر دو را داشته باشم؟ دوست دارم که هر دو در رئال مادرید باشند. راستش را بخواهید از نظرم هر دو گزینه های مناسبی هستند."

فلیسیانو لوپز دیگر تنیسور اسپانیایی حاضر در مصاحبه گفت :" اگر بخواهم یکی را انتخاب کنم، امباپه را انتخاب می کنم." اما نادال تاکید کرد:" هر دو را می خواهم."

نادال از سویی در مورد شرایط لالیگا و شکست بارسلونا مقابل گرانادا هم صحبت کرد:" خیلی احساسی بود. چهار تیم شانس بردن لالیگا را دارند. سویا نیز شانس دارد و می تواند به قهرمانی برسد. دوست ندارم که بگویم تیمی باخته بلکه دوست دارم بگویم که تیمی با شایستگی برنده شده است. گرانادا برنده شد چون شایسته بود و باید از تیمی که برنده شده تجلیل کنیم. بارسا روند بی نظیری داشته است."

4125