ورمزیار: استقلال با دو هافبک دفاعی مقابل الشرطه بازی کند

ورمزیار: استقلال با دو هافبک دفاعی مقابل الشرطه بازی کند

پایگاه خبری فوتبالی- مربی و کاپیتان پیشین استقلال گفت: دفاع استقلال آسیب پذیر است و این تیم باید با دو هافبک دفاعی مقابل الشرطه بازی کند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از مهر، صادق ورمزیار در خصوص رویارویی استقلال با الشرطه عراق در لیگ قهرمانان آسیا گفت: بازی رفت برای استقلال بسیار خوب بود، آنها توانستند از اخراج یک بازیکن این تیم استفاده کرده و سه بار دروازه الشرطه را باز کنند. البته عراقی ها همیشه چه در رده باشگاهی و چه ملی برای فوتبال ما مشکل ساز بوده اند. آنها فیزیکی بازی می کنند و بسیار احساسی هستند و شاید همین احساسی بودن باعث شد یکی از بازیکنانشان در بازی رفت اخراج شود.

مربی و کاپیتان سابق استقلال با اشاره به مشکل خط دفاعی استقلال خاطرنشان کرد: متاسفانه در لیگ قهرمانان هم در خط دفاعی مشکل داشتیم. دفاع استقلال آسیب پذیر است و هنوز استقلال نتوانسته به یک هماهنگی کامل به خط دفاع برسد. به نظرم برای اینکه مقابل الشرطه گلی را دریافت نکنیم باید با دو هافبک دفاعی بازی کنیم تا آنها به خط دفاعی کمک کنند.

وی در مورد عملکرد رشید مظاهری دروازه بان استقلال هم گفت: مظاهری عملکرد فوق العاده ای برابر الاهلی داشت او چند مهار توپ بسیار خوب داشت که مانع از گلزنی مهاجمان الاهلی شد. مظاهری تقریبا یک روند خوب را پشت سر می گذارد اگرچه در دو دیدار رفت و برگشت مقابل الدحیل شش گل را دریافت کرد اما در مجموع توانست انتظارات را برآورده کند.

ورمزیار در پایان خاطرنشان کرد: فشار بازی ها و فاصله زمانی کم بین این دیدارها باعث شد این تیم ها دچار خستگی شوند استقلال هم از این قاعده مستثنی نبود و در دیدار برابر الاهلی مشخص بود بازیکنان دچار خستگی شدید هستند اما امیدوارم آنها بتوانند با همین شرایط یک بازی قابل قبول را مقابل الشرطه انجام داده و به یک برد پرگل دست یابند و بتوانند به مرحله بعد صعود کنند.

4731