گیگز به اتهام آزار جسمی نامزد سابقش در دادگاه حاضر شد

گیگز به اتهام آزار جسمی نامزد سابقش در دادگاه حاضر شد

پایگاه خبری فوتبالی - رایان گیگز اسطوره ولزی اسبق منچستریونایتد امروز در دادگاه حضور پیدا کرد و اتهام آزار دادن نامزد سابقش و ضربه زدن با سر به وی را رد کرد.

به گزارش فوتبالی، ستاره 47 ساله سابق منچستریونایتد که ماسک به صورت زده بود، امروز صبح در دادگاهی در شهر منچستر حضور پیدا کرد. گیگز در دادگاه حضور پیدا کرد و بدون پذیرش اتهام خود صرفا برای تایید نام و آدرس پستی خود در اتاق دادرسی حضور پیدا کرد.

در حقیقت گیگز به آزار جسمی نامزد سابقش کیت گرویل 36 ساله در خانه شان در منطقه ورسلی متهم است. ستاره سابق منچستریونایتد با اتهامات دیگری نظیر نامزدی تحت اجبار یا کنترل رفتار نامزدش در مدت سه سال نیز متهم است. شاکی مدعی است که گیگز در مدت سه سال با رفتارهایی نظیر آزار جسمی و تحقیر با او برخورد کرده است. گیگز به توهین به خواهر کوچک تر کیت یعنی "اما" نیز متهم شده است.

گیگز قرار است که در روز چهارشنبه پنجم خرداد نیز در دادگاه عالی منچستر حضور پیدا کند.  اتهامات اسطوره منچستریونایتد باعث شده تا فعلا از هدایت تیم ملی ولز کنار گذاشته شود و احتمال عدم حضور وی در یورو نیز وجود دارد. به هر صورت به نظر می رسد که گیگز زندگی پرحاشیه و جنجالی را دارد چرا که چند سال پیش نیز از همسرش جدا شد و بعد از آن با کیت زندگی می کرد.

4125