بلان: از شرکت در لیگ قهرمانان آسیا تجربه کسب کردیم/ شرایط آب و هوایی گوا دشوار بود

بلان: از شرکت در لیگ قهرمانان آسیا تجربه کسب کردیم/ شرایط آب و هوایی گوا دشوار بود

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی الریان قطر معتقد است گوای هند دارای شرایط آب و هوایی دشواری برای اعضای تیم‌های مختلف لیگ قهرمانان آسیاست.

به گزارش فوتبالی، لوران بلان در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های پرسپولیس ایران و الریان قطر اظهار داشت: گروه دشواری داشتیم و پرسپولیس مدعی اصلی صعود از این گروه بود. الوحده و گوا هم بازی‌های قدرتمندی ارائه کردند. سطح بازی ما هم در دیدارهای گذشته خوب بود و فقط در زدن ضربات آخر و گلزنی مشکل داشتیم.
وی با اشاره به عملکرد مهاجمان تیمش در پنج دیدار گذشته بیان کرد: ما دو گل به الوحده زدم و مقابل گوا و پرسپولیس هم یک گل به ثمر رساندیم. تکرار می‌کنم که شرایط آب و هوایی اینجا (گوا) برای بازیکنان در طول مسابقات بسیار سخت بود. در تمرین روز گذشته (سه‌شنبه) دیدم که بازیکنان ما چقدر خسته شدند که این نتیجه بازی کردن در شرایط آب و هوایی دشوار است.

سرمربی الریان در پایان گفت: همانند افراد زیادی که برای اولین بار در لیگ قهرمانان آسیا حضور داشتند، ما هم از شرکت در این دوره از مسابقات با کسب تجربه بهره بردیم. البته الریان نام بزرگی است، اما فوتبال تشخیص می‌دهد که چه اتفاقی در زمین رخ می‌دهد. فکر می‌کنم حضور در دوره مسابقات سطح متفاوتی از بازیکنان الریان نشان می دهد.

6641