لوران بلان: باید گوا و پرسپولیس را شکست دهیم

لوران بلان: باید گوا و پرسپولیس را شکست دهیم

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی فرانسوی الریان می گوید که برای دو بازی پیش رو تیمش در لیگ قهرمانان آسیا، به بازیکنان جوان تیمش اعتماد می کند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، تیم های فوتبال الریان و گوا فردا در پنجمین دیدار خود در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا به مصاف هم می روند. لوران بلان سرمربی فرانسوی الریان در نشست خبری پیش از این بازی گفت: ما به هدفمان که صعود به مرحله یک هشتم نهایی بود، نرسیدیم. باید در دو مسابقه باقی مانده در لیگ قهرمانان آسیا بهترین عملکردمان را ارائه دهیم.

او ادامه داد: باید برای پیروزی مقابل گوا و پرسپولیس به زمین مسابقه برویم تا خودمان را ثابت کنیم. انجام بازی ها به صورت هر سه روز یکبار بسیار دشوار است. اما باید به کنفدراسیون فوتبال آسیا احترام بگذاریم و برای برنده شدن وارد زمین شویم.

او با اشاره به غیبت سه بازیکن کلیدی اش در بازی با گوا گفت: ما در این مسابقه تغییراتی ایجاد خواهیم کرد و چند بازیکن جوان را از ابتدا به میدان می فرستیم و برای رسیدن به پیروزی بازی خواهیم کرد. اکنون ما تیم گوا را به خوبی می شناسیم و آنها نیز روی تیم ما شناخت دارند. ما باید برخلاف بازی اول، یک بازی بزرگ مقابل گوا انجام دهیم. باید گل بزنیم و نیمه اول برنده از زمین خارج شویم. امیدوارم بتوانیم گل بزنیم و بازی خوبی را تماشا کنیم.

وی افزود: این اولین حضور من در لیگ قهرمانان است و تعداد زیادی از بازیکنان برای اولین بار در لیگ قهرمانان آسیا شرکت می کنند. آنها فاقد تجربه هستند و لیگ قهرمانان آسیا البته نیاز به تجربه دارد و فکر می کنم که سال آینده، به ویژه با تجربه کافی که از این مسابقات به دست می آوریم، حضور بهتری خواهیم داشت.

7474