بنزما پس از سوپرگل به چه کسی اشاره می‌کرد؟

بنزما پس از سوپرگل به چه کسی اشاره می‌کرد؟

پایگاه خبری فوتبالی - رئال مادرید و چلسی در ورزشگاه آلفردو دی استفانو به تساوی یک بر یک رسیدند و اکنون تکلیف تیم صعود کننده در هفته آینده و بازی برگشت مشخص خواهد شد و باید دید که کدام تیم می‌تواند در نهایت راهی فینال رقابت ها شود.

به گزارش فوتبالی، کریم بنزما تک گل رئال مادرید را در این دیدار به ثمر رساند. در واقع بنزما گل چلسی را پاسخ داد و بدین ترتیب مانع از شکست رئال مادرید شد. کریم بنزما در خوشحالی پس از گل خود و در حالی که در حال بازگشت به سوی زمین رئال مادرید بود تا دوباره بازی از سر گرفته شود، به سکو ها و یک فرد خاص در آنجا اشاره می‌کرد و او کسی نبود جز سرخیو راموس، کاپیتان رئال مادرید که این بازی را به خاطر مصدومیت از دست داده بود. در واقع بنزما پس از گل خود به سرخیو راموس که روی سکو ها بود اشاره می‌کرد و راموس هم پس از گل بنزما تیم را تشویق کرده و به بازیکنان رئال مادرید روحیه داد تا بتوانند بازی را در بیاورند و همچنان در بازی برگشت شانس داشته باشند.

اکنون که همه چیز به بازی برگشت کشیده شده است، باید دید که چه اتفاقی رخ خواهد داد و این در نهایت کدام تیم خواهد بود که می‌تواند به مرحله بعدی صعود کند.

1470