شکنجه برای بازیکنان آلکمار: مجبور به تماشای جشن آژاکسی ها شدند!

شکنجه برای بازیکنان آلکمار: مجبور به تماشای جشن آژاکسی ها شدند!

پایگاه خبری فوتبالی - بازیکنان آلکمار مجبور شدند تا جشن قهرمانی آژاکس را درون اتوبوس تیمشان در حین خروج از ورزشگاه تماشا کنند.

به گزارش فوتبالی، آژاکس با پیروزی دو بر صفر در روز یکشنبه مقابل آلکمار، سی و پنجمین قهرمانی خود در لیگ هلند را تقریبا نهایی کرد. در حقیقت آیندهوون فقط در صورتی می تواند قهرمان شود که هر چهار بازی خود را ببرد، آژاکس هر چهار بازی بعدی خود را ببازدو اختلاف تفاضل گل دو تیم که 33 تاست، جبران شود، اتفاقی که تقریبا محال به نظر می رسد.

دیوی کلاسن شب گذشته در مقابل 7500 هوادار آژاکس که به ورزشگاه یوهان کرویف آرنا برگشته بودند، دو گل به ثمر رساند تا اختلاف تیم آمستردامی و آیندهوون به دوازده امتیاز برسد. در پایان بازی، اریک تن هاگ، سرمربی آژاکس به همراه ستارگان تیمش کلاسن، تادیچ و سایر بازیکنان به بالکن استادیوم رفتند تا در کنار هواداران جشن بگیرند. در تصاویر تلویزیونی مشخص است که اتوبوس تیم آلکمار مجبور است که از کنار بازیکنان آژاکس عبور کند و به نوعی بازیکنان آلکمار چاره ای جز شکنجه شدن و تماشای جشن تیم حریف ندارند!

فصل گذشته لیگ هلند به خاطر کرونا نیمه تمام ماند اما آژاکس امسال توانست قهرمانی را جشن بگیرد و 7500 هوادار این تیم نیز با رعایت پروتکل ها اجازه حضور در ورزشگاه را به دست آوردند.

4125