نارضایتی شاگردان یحیی از پرداختی های باشگاه

نارضایتی شاگردان یحیی از پرداختی های باشگاه

پایگاه خبری فوتبالی- بازیکنان پرسپولیس از مبلغ دریافتی که باشگاه برای آنها واریز کرده است شاکی هستند.

به گزارش فوتبالی، در حالی که اعلام شد امروز باشگاه پرسپولیس درصدی از رقم قرارداد بازیکنان پرسپولیس را به حساب آنها واریز کرده است اما گویا شاگردان یحیی گل محمدی از این واریزی ها رضایت ندارند این موضوع بر خلاف وعده‌هایی بوده که پیش از سفر پرسپولیسی‌ها به هند به آنها داده شده بود

از باشگاه پرسپولیس خبر می رسد  که جعفر سمیعی در آخرین تمرین قرمزها پیش از عزیمت به گوا، حضور پیدا کرد و به بازیکنان قول داد حدود 30 درصد از قرارداد آن ها را در هند به حساب شان واریز خواهد کرد. اما این اتفاق رخ نداد و در حالی که سمیعی در تهران ماند و به گوا نرفت تا مشکلات مالی پرسپولیس را حل کند اما گویا تلاش های او کافی نبود و مدیرعامل قرمزها نتوانست مبلغ مورد نظر خود را به حساب بازیکنان واریز کرده و تنها بین 5 تا 10 درصد قراردادها را به آن ها پرداخت شده است تا در آستانه بازی مقابل الوحده باعث بر هم خوردن تمرکز بازیکنان این تیم شود.

این در حالی است که بازکنان پرسپولیس علاوه بر مبلغ دریافتی از پاداش هایی که در لیگ قهرمانان آسیا بعد از هر بازی به آنها پرداخت می شود ناراحت هستند و پیش از این عنوان کرده بودند که این پاداش ها یک پول تو جیبی ساده است.

باشگاه پرسپولیس برای هر برد در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا با توجه به دقایق حضور بازیکنان در زمین، رقمی بین 100 تا 300 دلار به آن ها تحت عنوان پاداش پرداخت کرده است.

از اردوی پرسپولیس در گوا خبر می رسد که علاوه بر بازیکنان، کادر فنی نیز از وضعیت پرداخت مبلغ قرارداد و پاداش ها رضایت ندارند و این احتمال وجود دارد بعد از بازگشت کاروان پرسپولیس از هند جلساتی در این رابطه بین بزرگان تیم و سمیعی برگزار شود.

گفته می شود بازیکنان و اعضای کادر فنی اعتراض خود را در گوا به ابراهیم شکوری اعلام کرده اند تا به گوش سمیعی برساند.

7655