پنالتی جنجالی برای 5 گله شدن مهاجم حریف استقلال

پنالتی جنجالی برای 5 گله شدن مهاجم حریف استقلال

پایگاه خبری فوتبالی- مهاجم کنیایی الدحیل به عجیب‌ترین شکل ممکن دوباره به صدر جدول گلزنان لیگ قهرمانان آسیا برگشت.

به گزارش فوتبالی، چهارمین گل مایکل اولونگا به استقلال آنقدر عجیب بود که حتی در صفحه توئیتر باشگاه الدحیل هم برخی از هواداران تیم از تصمیم عجیب داور به سود تیمشان متعجب شده‌اند.

در شرایطی که استقلال امیدوار بود در پایان نیمه اول به عنوان تیم برنده راهی رختکن شود، یک ارسال به داخل محوطه جریمه استقلال و اشتباه وریا غفوری در مهار توپ باعث شد که توپ بین او و مهاجم الدحیل قرار بگیرد و در شرایطی که وریا به دنبال دفع توپ بود، داور بازی در تصمیمی فوق‌العاده بحث برانگیز، به سود حریف استقلال اعلام پنالتی کرد تا اولونگا پشت توپ قرار بگیرد و پنجمین گلش در لیگ قهرمانان را ثبت کند و به تنهایی در صدر جدول گلزنان قرار بگیرد.

نوید مظفری کارشناس داوری در گفت و گوی کوتاهی که با خبرنگار فوتبالی داشت درباره این پنالتی جنجالی گفت: داور یک پنالتی خیلی عجیب را برای الدحیل گرفت. این پنالتی کاملا اشتباه بود و نمی دانم او چطور توانست علیه استقلال پنالتی بگیرد.

بد نیست به این نکته هم اشاره کنیم که استقلال در بازی رفت مقابل الدحیل هم از داوری بازی ضربه خورد و داور مسابقه از گرفتن پنالتی مسلم بر روی مهدی قایدی چشم پوشی کرد.

4040