سپاهان به دنبال رفتن روی سکوی قهرمانی در لیگ برتر

سپاهان به دنبال رفتن روی سکوی قهرمانی در لیگ برتر

پایگاه خبری فوتبالی- شاگردان محرم نویدکیا با تک گل تماشایی احسان حاج‌صفی، موفق شد از مسابقه سخت با نساجی عبور کردند. 

به گزارش فوتبالی، جدال سنگین سپاهان و نساجی که در قائمشهر برگزار شد یک بازیکن اخراجی هم داشت، اما شاگردان محرم نویدکیا موفق شدند 3 امتیاز این مسابقه را به نام خود ثبت کنند تا همچنان در کورس رقابت برای کسب مقام قهرمانی با سایر رقبا حضور داشته باشند.

نژادمهدی بازیکنی بود که در این مسابقه با کارت قرمز داور از زمین مسابقه بیرون رفت، اما اولین گل احسان حاج صفی در بازگشت به فوتبال اصفهان، سپاهان را دوباره به تنهایی در صدر جدول قرار داد، البته که پرسپولیسی‌ها یک بازی کم‌تر از این تیم انجام داده‌اند و در صورت پیروزی در مسابقه معوقه حتی با یک اختلاف گل، صدر جدول را پس خواهند گرفت. 

استقلال هم دو بازی کم‌تر از سپاهان انجام داده و اگر این بازی‌ها را با برد پشت سر بگذارد، به شاگردان محرم نویدکیا نزدیک خواهد شد، تا این هفته از لیگ برتر، سپاهان و پرسپولیس تنها تیم‌هایی به شمار می‌روند که توانسته‌اند به میانگین بیشتر از دو امتیاز در هر بازی دست پیدا کنند. 

سپاهان از هفته سیزدهم لیگ برتر به بعد، دیگر شکست نخورده و فقط دو امتیاز از دست داده است. آنها در جدال با نساجی، نشان دادند که توانایی عبور از چالش های بزرگ را دارند، حتی دیدارهای دشواری شبیه به این، نمی‌توانند این تیم را زمین بزنند. 

یکی از نکات مثبت کادر فنی سپاهان برخورد آنها با چالش هایی است که در هنگام برگزاری مسابقات برای آنها پیش می آید، محرم و اعضای کادر فنی باشگاه به جای اعتراض بیش از حد به اخراج بازیکن خودی و ایجاد حاشیه، روی برنده شدن در هر شرایطی تمرکز می‌کنند تا از این نظر بزرگ‌ترین تفاوت را با سایر تیم های رقیب در لیگ برتر داشته باشند.

درست در روزهایی که استقلال و پرسپولیس مشغول مسابقات سخت و نفس‌گیر لیگ قهرمانان آسیا هستند، سپاهان فرصت بسیار خوبی برای استراحت در فوتبال ایران دارد، در حالی که سرخابی‌ها بازی سخت آسیایی را پشت سر گذاشته‌اند، سپاهان فقط یک مسابقه برابر نساجی در لیگ برتر انجام داده است. 

آنچه مشخص است، شاگردان یحیی گل محمدی و فرهاد مجیدی در بازگشت به لیگ برتر، به شدت خسته خواهند بود، چراکه سفر به گوای هندوستان و عربستان برای انجام 6 بازی در مرحله گروهی، آنها را کمی فرسوده و خسته خواهد کرد، با این وجود سپاهان در ایران به خوبی فرصت داشته تا هماهنگی بیشتری به دست بیاورد. 

سپاهان که فصل گذشته از دستیابی به کسب سهمیه آسیایی بازماند و نتوانست به این مسابقات راه یابد، با استراحت بیشتر و آمادگی بالاتر، فعلا شانس اول قهرمانی در لیگ برتر به شمار می‌رود و تلاش بازیکنان این تیم با کادر فنی کاملا سپاهانی تلاش می کند تا سکوی اول لیگ برتر را در هر شرایطی به دست بیاورد.

7655