نوروزی: فولاد برابر النصر بدشانس بود

نوروزی: فولاد برابر النصر بدشانس بود

پایگاه خبری فوتبالی- مهاجم اسبق فولاد خوزستان اعتقاد دارد که شاگردان جواد نکونام با بدشانسی، برابر النصر عربستان شکست خوردند.

به گزارش فوتبالی، رضا نورزی که سابقه آقای گلی لیگ در کارنامه او دیده می‌شود درباره بازی دیشب فولاد و النصر گفت: «بازی بیشتر در اختیار فولاد بود اما متاسفانه نتیجه برعکس شد و گل اول روی اشتباه مدافع فولاد به ثمر رسید و گل دوم هم روی نبوغ مهاجم النصر. در کل فولاد خوب بازی کرد و تا قبل از این بازی خوب نتیجه گرفته بود. امیدوارم فولاد در دو بازی پیش رو حداکثر امتیاز را کسب و کند صعود کند.»

نوروزی در مورد تعویض مهران موسوی بعد از اشتباه بزرگش برابر النصر، توسط نکونام بیان کرد: «تعویض بعد از چنین اشتباهی برمیگردد به شناخت مربی از بازیکن و روحیه‌اش. نکونام حتما از روحیه بازیکنش شناخت دارد و متوجه می‌شود که او از نظر روانی به همر ریخته که دست به تعویض می زند و این بهترین تصمیم است.»

او در مورد بسته بودن پنجره نقل و انتقالات فولاد و تیم جوانی که جواد نکونام بسته ادامه داد: «با توجه به شرایط موجود نکونام واقعا نمره قبولی می گیرد زیرا نتایج خوبی در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا گرفته است.»
مهاجم اسبق فولاد در مورد عملکرد خط حمله این تیم در بازی های اخیر بیان کرد:« شیمبا با سن و سال بالایی که دارد واقعا فوق العاده کار کرد و ساسان انصاری و آیاندا پاتوسی هر چه در توان داشته‌اند گذاشته‌اند و خوب بازی می‌کنند. در بازی دیشب هم موقعیت های خوبی داشتند اما بدشانس بودند.»

او در پایان در خصوص بازی فولاد و السد گفت: «بازی برابر السد از بازی برابر النصر سخت تر است و فولاد برای اینکه بخواهد شانس صعود داشته باشد باید از این بازی امتیاز بگیرد. فولاد نشان داده می تواند در شرایط سخت و چنین بازی های خوب نتیجه بگیرد.

9697