فرهاد ۲رقمی می‌شود؛ حمله به شوالیه سرخ به نیت تقلید از برانکو

فرهاد ۲رقمی می‌شود؛ حمله به شوالیه سرخ به نیت تقلید از برانکو

پایگاه خبری فوتبالی- استقلال در چهارمین رویارویی با الدحیل قطر به دنبال این است تا این تیم را برای نخستین بار از پیش رو بردارد؛ آخرین شکست تیم قطری در سال ۲۰۱۸ مقابل پرسپولیس و تیم برانکو بود.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ایرنا، تیم فوتبال استقلال تهران در چارچوب هفته چهارم مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا بامداد فردا (یکشنبه) از ساعت ۰۰:۴۵ دقیقه بامداد باید در عربستان به مصاف تیم الدحیل قطر برود. آبی‌پوشان تهرانی ۷۲ ساعت قبل با نتیجه پرگل چهار بر سه به حریف سرشناس خود باختند تا ضمن تجربه اولین شکست در این فصل به رده دوم گروه سقوط کنند و صدرنشینی را به حریف خود تقدیم کنند.

حالا قرار است این ۲ تیم بازی برگشت را مقابل یکدیگر به انجام برسانند. از طرفی شاهد چهارمین رویارویی این ۲تیم هم هستیم. در سه دوئل پیشین تیم قطری به ۲ برد دست پیدا کرده و یک مسابقه هم برنده نداشته است. در سال ۲۰۱۹ و در مرحله گروهی استقلال و الدحیل با یکدیگر ۲ بار مصاف داشتند. بازی رفت در قطر با برتری سه بر صفر تیم قطری به اتمام رسید و در بازی برگشت، جدال ۲ تیم در ورزشگاه آزادی با نتیجه مساوی یک بر یک خاتمه پیدا کرد. در این فصل هم فعلا یک برد چهار بر سه به سود نماینده قطر به ثبت رسیده است.

فرهاد مجیدی سومین رویارویی خود را مقابل الدحیل تجربه می‌کند. او در حالی باید برای انتقام‌گیری تیمش را آماده حضور در میدان کند که می‌خواهد دهمین حضورش در لیگ قهرمانان آسیا به عنوان سرمربی را هم پشت سر بگذارد. پیش از این پنج برد، ۲ مساوی و ۲ باخت برای فرهاد مجیدی در سال‌های ۲۰۱۹، ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱ به ثبت رسیده است. مجیدی می‌خواهد هر طور شده ششمین پیروزی را جشن بگیرد تا تیمش هم مجددا به صدر جدول گروه سوم بازگردد.

الدحیل تا به حال ۲۱ مرتبه مقابل تیم‌های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا پیکار داشته که ماحصل آن ۱۱ برد، پنج تساوی و پنج باخت بوده است. این تیم در چهار بازی اخیر نیز توانسته سه برد و یک تساوی را مقابل نمایندگان ما (استقلال و پرسپولیس) به دست بیاورد و آخرین ناکامی‌اش به دیدار برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیای سال ۲۰۱۸ برمی گردد که تیم برانکو موفق شد در دیداری فراموش‌نشدنی با نتیجه سه بر یک از سد این تیم بگذرد و تیم تحت هدایت نبیل معلول را از گردونه مسابقات کنار بزند.

7474