گیگز بالاخره خانه گرانقیمتش را با 500 هزار پوند تخفیف فروخت

گیگز بالاخره خانه گرانقیمتش را با 500 هزار پوند تخفیف فروخت

پایگاه خبری فوتبالی - رایان گیگز در نهایت توانست خانه شیک و پنج خوابه خود را به فروش برساند. بیش از دو سال پیش بود که گیگز این خانه را برای فروش گذاشته بود و بالاخره توانست این عمارت را بفروشد.

به گزارش فوتبالی، اسطوره منچستریونایتد  در ژانویه 2019 خانه خود را در شهر منچستر با مبلغ 3.5 میلیون پوند برای فروش گذاشت اما اسطوره فوتبال ولز نتوانسته بود مشتری کند تا این که بالاخره با تخفیف 500 هزار پوندی موفق شد تا این خانه را بفروشد. گیگز 47 ساله به همراه همسر سابقش استیسی کوک و دو فرزندش در این خانه زندگی می کرد اما در پی طلاق در سال 2017 ، گیگز از این خانه نقل مکان کرد و در نهایت پس از نهایی شدن مراحل طلاق تصمیم گرفت که این خانه را به فروش برساند.  خریداران خوش شانس حالا صاحب خانه ای با یک استخر، اتاق سینما و کافه خواهند شد .

این خانه بسیار لوکس طراحی اختصاصی و شیکی را داشته که مخصوص خانواده گیگز بوده است.  رایان گیگز که تا چند ماه پیش هدایت تیم ملی ولز را به عهده داشت به خاطر مسائل قانونی و شکایت نامزد سابقش کیت گرویل به اتهام درگیری فیزیکی، فعلا از هدایت تیم ملی کشورش کنار گذاشته شده است و تا زمان مشخص شدن حکم دادگاه نمی تواند به تیم ملی برگردد. رایان فعلا در خانه ای به ارزش 1.7 میلیون پوند در منطقه ورسلی زندگی می کند.

4125