مرزبان در گفت و گو با فوتبالی: هفته آخر لیگ تکلیف قهرمان مشخص می‌شود

مرزبان در گفت و گو با فوتبالی: هفته آخر لیگ تکلیف قهرمان مشخص می‌شود

پایگاه خبری فوتبالی- مربی سپاهان معتقد است قهرمان فصل بیستم هفته آخر مشخص خواهد شد و این تیم برای رسیدن به عنوان قهرمانی تا روز آخر می‌جنگد.

به گزارش فوتبالی، علیرضا مرزبان در مورد پیروزی سپاهان در برابر نساجی با ۱۰ بازیکن گفت: اول از هر چیز باید به این مسئله اشاره کنم که بازیکن ما در شرایطی از میدان اخراج شد که بازیکن نساجی در موقعیت آفساید به توپ رسید و ما به این اشتباه داوری معترض هستیم. با اینکه ده نفره به بازی ادامه دادیم اما با سازماندهی‌ای که در خطوط دفاعی ایجاد کردیم، موقعیت‌های خیلی کمی به نساجی دادیم و تیم ما واقعا فداکارانه بازی کرد.

وی در مورد ادعای نساجی مبنی بر وقت‌کشی تیم مهمان توضیح داد: در نیمه دوم فقط یکبار تیم پزشکی ما برای رسیدگی به وضعیت نیازمند به زمین آمد. ما به  جوانمردی اعتقاد داریم و فیرپلی نقش بزرگی در زندگی فوتبالی ما بازی می‌کند و این مسئله برای ما حائز اهمیت است.

مربی سپاهان در مورد صدرنشینی مجدد این تیم خاطرنشان کرد: جا دارد به بچه‌های تیم تبریک بگویم که موفق شدند این سه امتیاز حساس را به دست بیاورند آن هم با شرایطی که زمین ورزشگاه وطنی داشت و واقعا بازی در چمن مصنوعی بسیار مشکل بود. نباید از این صدرنشینی خیلی خوشحال باشیم و  این را بدانیم مبارزه بزرگی را تا روز آخر خواهیم داشت. ما به این مسئله واقف هستیم و امیدواریم نمایش خوب سپاهان تا آخر لیگ ادامه داشته باشد

مرزبان صحبتهایش را اینگونه به پایان ساند: مسئله ای که در این بین خیلی مهم است این است که قهرمانی امسال ما تا روز آخر طول خواهد کشید و باید مقاومت بزرگی از خود نشان بدهیم و با تمرکز بالا کار کنیم و سعی کنیم بازی به بازی نقش خودمان را در لیگ نشان دهیم و کیفیت خوبی داشته باشیم. هدف ما این است با ارائه بازی‌های خیلی خوب نتیجه هم بگیریم. تا روز آخر بازی ها مبارزه می‌کنیم و احساس من این است که تکلیف قهرمانی در روز پایانی مشخص می‌شود. 

۱۱۲۲