نویدکیا: 10 نفره شدن سپاهان نخستین تجربه‌ام بود

نویدکیا: 10 نفره شدن سپاهان نخستین تجربه‌ام بود

پایگاه خبری فوتبالی - سرمربی تیم فوتبال سپاهان از عملکرد تیمش در نیمه نخست دیدار مقابل نساجی ابراز رضایت کرد.

به گزارش فوتبالی، محرم نویدکیا پس از پیروزی یک بر صفر تیم فوتبال سپاهان مقابل نساجی در هفته بیست‌ویکم رقابت های لیگ برتر فوتبال در نشست خبری حضور پیدا کرد و اظهار داشت: ابتدای صحبت‌هایم از طرف خودم و مجموعه بزرگ سپاهان و شاگردانم درگذشت دست‌نشان را به خانواده وی و مردم قائمشهر تسلیت می ‌گویم. نیمه اول خوبی داشتیم. تلاش کردیم از هافبک های حریف توپ بگیریم و از فضاهای کناری استفاده کنیم. اشتباهاتی در ارسال‌ها داشتیم و نتوانستیم ضربات آخر خوبی بزنیم، اما فکر می‌کنم نیمه اول خیلی خوب بازی کردیم.
وی ادامه داد: بازی را هم اداره کردیم. نساجی هم چند فرصت خوب به دست آورد و نتوانست از آنها استفاده کند. اواخر نیمه اول یک بازیکن خود را از دست دادیم که برخی‌ها گفتند آفساید بود و برخی گفتند داور اشتباه کرد که من کاری به این موضوعات ندارم؛ اما نخستین تجربه برای من بود که یک نیمه در زمین حریف با 10 بازیکن بازی کردیم. تلاش کردیم از ضدحملات استفاده کنیم و فضاهای زیادی به حریف ندادیم. تیم حریف چند فرصت به دست آورد و نتوانست به گل برسد.

وی خاطرنشان کرد: نساجی نیمه دوم خیلی خوب بازی کرد و اگر شرایط بهتری داشتند می‌توانستند به گل هم برسند. آنها در رده های پایینی هستند، اما جسورانه بازی می‌کنند. از زمانی که الهامی آمده این تیم از جلو توپ‌گیری می‌کند.

نویدکیا گفت: 3 امتیاز فوق‌العاده را کسب کردیم و باید از شاگردانم تشکر کنم که با تمام توان بازی کردند و این سه امتیاز در پایان فصل خیلی به ما کمک خواهد کرد.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان درمورد بازی در ورزشگاه بدون تماشاگر عنوان کرد: حضور تماشاگران نیمی از هیجان بازی است. اگر امروز تماشاگران نساجی در ورزشگاه بودند مشکلات زیادی را باید تجربه می‌کردیم، چون نساجی تماشاگران پرشوری دارد. تیمی همچون نساجی با چنین شرایطی نباید چمن مصنوعی داشته باشد. مسئولان باید کمک کنند تا شرایط زمین مسابقه این تیم بهتر شود. سرمربی نساجی قبل از بازی گفت یکی از بازیکنان خود را به دلیل مصدومیت در جریان تمرینات در این زمین از دست دادند که این فاجعه است. بازی در این زمین قدرت ریسک و کیفیت بازیکنان را پایین می‌آورد.

نویدکیا درمورد اینکه مهمترین ایراد کنونی تیم نساجی چه چیزی است، تصریح کرد: درست نیست بخواهم دیدگاهی بدهم. این تیم از وقتی الهامی آمده جسورانه بازی می‌کند و مثل سابق بازی مستقیم انجام نمی‌دهد. آنها از عقب زمین با پاسکاری پیش می آیند. فوتبال روز دنیا هم اینگونه است و این نکته مهمی به شمار می رود. از نظر فنی نمی توانم ایرادی بگیرم، اما فکر می‌کنم اگر این تیم در چمن طبیعی بازی کند امتیازهای زیادی می گیرد. این زمین نمی‌تواند به نساجی کمک کند.

1470