مربی فولاد: دیدار فردا برای ما و النصر مشکل است

مربی فولاد: دیدار فردا برای ما و النصر مشکل است

پایگاه خبری فوتبالی- فولاد در دومین دیدار متوالی فردا باید ورزشگاه مرسول پارک شهر ریاض به مصاف النصر عربستان برود.

به گزارش فوتبالی و به نقل از سایت باشگاه فولاد خوزستان، یوسو سسما مربی تیم فولاد خوزستان در کنفرانس خبری پیش از دیدار برابر النصر عربستان گفت: ما دور رفت مسابقات را طی کردیم و فردا دور برگشت شروع می‌شود. هدف ما این بود که تا پیش از این دیدار شانس صعود داشته باشیم و اکنون هم این شانس را را در اختیار داریم. سه مسابقه سخت دیگر در پیش است و به همان اندازه که برای ما سخت است، برای حریفان ما نیز مشکل خواهد بود.

مربی تیم فولاد افزود: بازی فردا از اهمیت خاصی برخوردار است و ما در بازی قبلی دیدیم که آن‌ها تیم خیلی خوبی بودند آن‌ها با تمام بازیکنان باکیفیت و سرمربی با کلاس جهانی نتوانستند مارا شکست بدهند. ما فردا بازیکنانمان طبق معمول منسجم، منظم و با انگیزه فراوان به میدان می‌روند. با توجه به اینکه بعضی از بازیکنان ما در مدت کم تعداد زیادی بازی انجام داده‌اند و خسته هستند، تغییراتی در ترکیب خود خواهیم داشت، بسته بودن پنجره نقل و انتقالات کار مارا سخت کرده است.

وی افزود: مهم این است که هر بازیکنی در زمین حاضر شود با تمام قدرت و انگیزه خواهد آمد تا توانایی‌های خود را نشان بدهد و این را مطمئن هستم. ما قدم به قدم به جلو می‌رویم و با مشورت کادرفنی و مربی بدنساز این تصمیم را گرفتیم که تغییراتی در بازی فردا بدهیم و این را احتیاج تیم خود دانستیم.

مربی فولاد در انتها گفت: برای بازی‌های بعد قبل از همان دیدار تصمیم می‌گیریم و باید شرایط ریکاوری و فشار روانی و جسمی بازیکنان و داده‌های جی‌پس اس را دوباره بررسی کنیم و تصمیم درستی بگیریم.

7474