رومنیگه درباره تنش‌های سوپرلیگ: طوفان‌ که خوابید همه با هم صحبت می‌کنیم!

رومنیگه درباره تنش‌های سوپرلیگ: طوفان‌ که خوابید همه با هم صحبت می‌کنیم!

پایگاه خبری فوتبالی – کارل هاینتس رومنیگه، رئيس جدید اتحادیه باشگاه‌های اروپا حرف‌هایی جالب درباره وقایع اخیر بیان می‌کند.

به گزارش فوتبالی، رومنیگه در گفت و گو با توتو اسپورت گفته: بایرن مونیخ برنده نشد، رومنیگه هم نبرد بلکه فوتبال واقعی برنده شد. همانی که همه دوستش داریم. میانجیگری میان باشگاه‌ها و یوفا و فیفا؟ من را به عنوان مربی با حرف و سخت می‌شناسند نه با جنگ  دعوا. به همین دلیل چفرین از من خواست تا به او در راه حل مشکلات و پایان رساندن مشکلات سخت این روزهای دنیای فوتبال کمک کنم.

رومنیگه در ادامه افزود: من ۶۵ سال سن دارم و چیزهای زیادی در زندگی‌ام دیده‌ام. روزهای آسانی را پشت سر نمی گذرانیم اما مهم‌ترین مسئله این است که داستان به پایان رسید. چیزی که اتفاق افتاد برای همه ناخوشایند بود. حتی برای کسانی که سوپرلیگ را تاسیس کرده‌اند. دوست دارم به سرعت شادمانی، هماهنگی و وفاداری را به دنیای فوتبال برگردانم. متاسفاه چنین چیزی نداریم و باید برای آن تلاش کنیم. باید صبرکنیم تا طوفان آرام بگیرد. سپس روی حر‌ف‌ها تمرکز می‌کنیم. چفرین (که او را خیلی دوست دارم) اعلام کرده تمایل ندارد درها را روی همه ببندد. نمی دانم امکان صلح بین آنیلی و چفرین وجود داشته باشد. چفرین بسیار ناامید است اما سوپرلیگ با ۱۲ تیم تشکیل شده نه فقط آنیلی. بگذارید عصبانیت‌ها فروکش کند. سپس از آنیلی می‌پرسم دلیل رفتارش چه بوده و همه  با هم صحبت می‌کنیم.

1101