آرتتا درباره واکنش‌ها به سوپرلیگ: هواداران قدرتمندترین پیام ممکن را ارسال کردند

آرتتا درباره واکنش‌ها به سوپرلیگ: هواداران قدرتمندترین پیام ممکن را ارسال کردند

پایگاه خبری فوتبالی – سرمربی تیم آرسنال به حمایت از هواداران فوتبال پرداخت و پیام آن‌ها برای انتقاد از سوپرلیگ را بزرگ‌ترین پیام تاریخ فوتبال دانست.

به گزارش فوتبالی، پس از اعلام رسمی تشکیل سوپرلیگ بسیاری از هواداران فوتبال مخصوصا در انگلیس به باشگاه‌ها‌ی‌شان انتقاد کردند و با برپایی تجمعاتی خواستند این پروژه منتفی شود. اتفاقی که آرتتا آن را تحسین می‌کند. او اعتراض هواداران و واکنش آن‌ها را یک پیام بزرگ می‌داند.

آرتتا در واکنش هواداران به سوپرلیگ گفته: فکر می‌کنم این اتفاق بزرگ‌ترین درس ممکن و اهمیت فوتبال را در دنیا نشان داد. نشان داد که روح این ورزش به هواداران تعلق دارد. در دوران کرونا برای یک سال سعی داشتیم این صنعت و ورزش را در ورزشگاه‌ها بدون هواداران حفظ کنیم. زمانی که هواداران باید بیرون بیایند و حرف بزنند، کارشان را با صدای بلند انجام می‌دهند و این مسئله واضح است. آن‌ها قدرتمندترین پیام ممکن در تاریخ فوتبال را فرستادند.

سرمربی آرسنال در ادامه افزود: هر باشگاهی علاقه خودش را کنار گذاشته یعنی کار درست را انجام داده. یعنی هواداران کسانی هستند که باید به آن‌ها گوش داد. ما آن را کنار گذاشتیم و در عرض ۲۴ ساعت پروژه را نابود کردیم. بنابراین این یک بیانیه بزرگ در تاریخ فوتبال بود.

1101