آماری عجیب؛ پس از چند هفته برای رئال مادرید پنالتی گرفته شد؟

آماری عجیب؛ پس از چند هفته برای رئال مادرید پنالتی گرفته شد؟

پایگاه خبری فوتبالی - رئال مادرید در بازی مقابل کادیز در این هفته از رقابت های لالیگا، گل اول خود را از روی نقطه‌ی پنالتی به ثمر رساند و این گل را کریم بنزما زد. در واقع روی خطایی که روی وینیسیوس جونیور شکل گرفته بود، رئال مادرید صاحب ضربه‌ی پنالتی شد اما مدت ها بود که برای مادریدی ها در لالیگا پنالتی گرفته نشده بود.

به گزارش فوتبالی، این پنالتی که مقابل کادیز برای رئال مادرید گرفته شد، در واقع اولین پنالتی رئال مادرید پس از 27 هفته بود. یعنی رئال مادرید چیزی حدود 6 ماه بود که صاحب ضربه‌ی پنالتی در لالیگا نشده بود و این در حالی بود که رئال مادرید در بازی هایی مثل بازی مقابل اتلتیکو، صحنه‌های مشکوکی برایش پیش آمده بود و داور می‌توانست برای رئال مادرید اعلام پنالتی کند.

پرز در مصاحبه اخیر خود از خاویر تباس و VAR که توسط او به لالیگا آورده شده انتقاد کرد و گفته است که این داوری ویدیویی واقعی نیست و در واقع پرز آن را غیر واقعی دانسته بود.

اکنون پس از مدتی طولانی دوباره برای رئال مادرید پنالتی گرفته شد و این تیم توانست بدین ترتیب دروازه حریف را باز کرده و به گل برسد. باید دید که رئال مادرید در این فصل از لالیگا به قهرمانی می‌رسد یا اتفاقات دیگری می‌افتد.

1470