فان؛ اگر وینیسیوس سرمربی رئال مادرید شود چه شکلی می‌شود؟

فان؛ اگر وینیسیوس سرمربی رئال مادرید شود چه شکلی می‌شود؟

پایگاه خبری فوتبالی - وینیسیوس جونیور، استعداد برزیلی رئال مادرید در این روز ها به شدت به کمک زیدان آمده است و در بازی های حساس ناجی تیمش شده است. او یکی از استعداد های حال حاضر جهان فوتبال است و به نظر می‌رسد که دیگر جایگاه خود را در ترکیب رئال مادرید به دست آورده است.

به گزارش فوتبالی، رسانه Inside global در طرحی فان نگاهی انداخته به چند بازیکن که اگر پیر شوند و سرمربی تیمشان شوند، چه شکلی خواهند شد!

یکی از جالب ترین طرح ها مربوط به وینیسیوس جونیور بود که اگر سن و سالی از او بگذرد و روزگاری برسد که او بر نیمکت رئال مادرید بنشیند و سرمربی رئال مادرید شود، به شکلی در خواهد آمد و در آن قامت چه شکلی خواهد بود.

این بازیکن برزیلی در حال حاضر 20 ساله است و تا آن روز ها زمان زیادی مانده است اما پیش بینی آینده و شبیه سازی آن همواره از کار های فان و جذاب بوده است.

وینیسیوس از آن بازیکنانی است که در این فصل پر از مصدومیت رئال مادرید، بیش از سایر بازیکنان در دسترس بوده است و به بیماری کرونا هم دچار نشده است و از همین نظر زیدان می‌تواند روی او تکیه کند و در بازی های حساس، این وینگر برزیلی به داد او می‌رسد.

1470