هانسی فلیک سرمربی کریستیانو رونالدو می‌شود؟

هانسی فلیک سرمربی کریستیانو رونالدو می‌شود؟

پایگاه خبری فوتبالی - هانس دیتر فلیک، سرمربی آلمانی بایرن مونیخ چندی پیش اعلام کرده بود که دیگر سرمربی بایرن مونیخ نخواهد بود و قصد دارد که در تابستان آینده یعنی در پایان فصل بایرن مونیخ را ترک کند. فلیک در بایرن مونیخ افتخارات زیادی به دست آورد و توانست که 6 گانه فتح کند و پیروزی های بزرگی مثل برد 8 بر 2 مقابل بارسلونا را به دست آورد.

به گزارش فوتبالی، اکنون رسانه آلمانی بیلد ادعا کرده است که هانسی فلیک تبدیل به یک گزینه برای یوونتوس شده است و سران بیانکونری‌ها به دنبال این هستند که او را به یوونتوس بیاورند و این مربی آلمانی را جایگزین آندره آ پیرلو برای فصل آینده کنند چرا که پیرلو عملکرد مطلوبی در جمع بیانکونری‌ها نداشته است و آن ها خیلی زود از لیگ قهرمانان اروپا حذف شدند و از طرفی در سری آ هم جایگاه خوبی ندارند و خیلی زود قافیه را به رقبای خود باختند.

اگر کریستیانو رونالدو در یوونتوس بماند قصد داشته باشد که کار خود را با بیانکونری‌ها ادامه دهد، به نظر می‌رسد که این شانس وجود دارد که هانسی فلیک سرمربی او در یوونتوس شود و برای چهارمین سال حضورش در یووه با چهارمین مربی‌اش در این تیم کار کند.

باید دید که چه اتفاقاتی پیرامون این قضیه رخ می‌دهد.

1470