مربی نساجی: بازی کردن پس از درگذشت دست‌‌نشان سخت است/ مقابل سپاهان یک برگ برنده داریم

مربی نساجی: بازی کردن پس از درگذشت دست‌‌نشان سخت است/ مقابل سپاهان یک برگ برنده داریم

پایگاه خبری فوتبالی- مربی تیم فوتبال نساجی مازندران تاکید کرد که بازی کردن پس از درگذشت مرحوم نادر دست‌‌نشان برای ما و مردم مازندران سخت است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از تسنیم، اسماعیل اسماعیلی در نشست خبری پیش از دیدار تیم فوتبال نساجی مازندران مقابل سپاهان در هفته بیست‌و یکم لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: باید پیام تسلیت خودم، ساکت الهامی و باشگاه نساجی را به خانواده مرحوم نادر دست نشان ابلاغ کنم، داغ بزرگی برای ما بود، چرا که او می‌توانست دست خیلی‌ها را بگیرد. فوت نادر سخت و حل آن قابل هضم نیست. اولین بازی پس از فوت دست‌نشان برای ما و هواداران نساجی سخت است، اما چه کنیم که مجبوریم راه خودمان را ادامه دهیم. ما با یاد و نام نادر همیشه کارمان را پیش می‌بریم.

وی افزود: باید تشکر ویژه از باشگاه‌هایی داشته باشم که با جامعه ورزش مازندران، قائمشهر و خانواده مرحوم دست نشان ابراز همدردی کردتد. باشگاه‌های بزرگ فولاد خوزستان، ملوان انزلی، سپیدرود رشت، استقلال، پرسپولیس، تراکتور، سپاهان، صنعت نفت آبادان و ... نزدیک نادر دست نشان بودند. باشگاه نفت آبادان برای ایشان سنگ تمام گذاشت.

مربی تیم فوتبال نساجی مازندران با اشاره به بازی فردا تصریح کرد: می‌دانیم شرایط تیم‌مان چطور است. سپاهان تیم بزرگ با کادر فنی و بازیکنان خوبی است و به همین دلیل بازی سخت و مهمی با این تیم داریم. این تیم را آنالیز کرده‌ایم و امیدوارم بازی خوبی از بازیکنان نساجی ببینیم. بازی برای نساجی و سپاهان ویژه است، چون هر دو تیم به یک شکلی دنبال سه امتیاز بازی هستند. با توجه به اینکه سپاهان برای سه امتیاز می‌آید می‌تواند برگ برنده‌ای برای ما باشد.

اسماعیلی در خصوص وضعیت نفراتی که دچار ویروس کرونا شده‌ بودند، گفت: 10 نفر از اعضای کادر فنی و بازیکنان دچار ویروس کرونا شده بودند. بار دیگر تست از دو سه بازیکن اصلی‌مان گرفته شده است و تا عصر امروز منتظر پاسخ تست‌ها هستیم و امیدوارم به بازی فردا برسند. قبل از بازی با پرسپولیس صحبت‌هایی را مطرح کردیم که باعث ناراحتی مسئولان شد و گفتند چرا این حرف‌ها را زدید، اما از لحاظ وجدانی باید می‌گفتیم، چرا که دیدید پس از بازی با پرسپولیس دو بازیکن این تیم دچار مشکل شدند و نتوانستند همراه خود به بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا ببرند. 

وی در رابطه با وضعیت مجتبی ممشلی یادآور شد: این بازیکن تمریناتش را انجام می‌دهد، اما از نظر بدنی نیاز به تمرین بیشتر دارد تا هفته‌های آینده از او بتوانیم استفاده کنیم.

مربی تیم فوتبال نساجی مازندران در مورد برنامه باشگاه برای جذب بازیکن جدید تصریح کرد: برای سهمیه فیفا جا داریم، اما گرفتن بازیکن در این شرایط که به درمان بخورد، سخت است.

اسماعیلی درباره اعتراض الهامی به وضعیت چمن ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر گفت: لازم نیست در مورد وضعیت چمن مصنوعی توضیحاتی بدهم. بازیکنان زیادی را در این زمین از دست دادیم که تنها برای ما، بلکه برای باشگاه‌های دیگر نیز اتفاق افتاده است. روز گذشته احسان قهاری دچار مشکل شد، بازیکنی که به تازگی آماده شده بود و در بازی با پرسپولیس به میدان رفت و در ترکیب اصلی بازی فردا بود، اما به دلیل این مشکل او را از دست دادیم.

7474