گزارش ویژه/ فدراسیون فوتبال و سوتفاهمی به نام گابریل کالدرون!

گزارش ویژه/ فدراسیون فوتبال و سوتفاهمی به نام گابریل کالدرون!

پایگاه خبری فوتبالی- ماجرای اشتباه عجیب فدراسیون فوتبال در معرفی سرمربی فصل گذشته پرسپولیس به عنوان کارشناس آنالیز اکوسیستم فوتبال ایران چیست؟

به گزارش فوتبالی، دو روز قبل بود که سایت فدراسیون فوتبال اعلام کرد میرشاد ماجدی رئیس کمیته جوانان قرار است در تاریخ 6 اردیبهشت، جلسه‌ای آنلاین با گابریل کالدرون سرمربی آرژانتینی سابق پرسپولیس برای آنالیز اکوسیستم فوتبال ایران داشته باشد! اهمیت تصمیم فیفا برای حضور کالدرون در این پروژه به عنوان کارشناس، به شناخت کافی این مربی از ساختار و پتانسیل‌های فوتبال ایران ارتباط مستقیم دارد.

این خبر در حالی روی خروجی سایت فدراسیون فوتبال قرار گرفت که کالدرون از باشگاه پرسپولیس شکایت کرده و پرسپولیس را به پرداخت 745 هزاردلار محکوم کرده و باشگاه پرسپولیس هم این پرونده را به دادگاه کاس برده است. اینکه چطور می شود که از مربی که از فوتبال شکایت کرده دعوت شود تا درباره آنالیز اکوسیستم فوتبال ایران صحبت کند، عجیب به نظر می رسید.

درهر حال دیروز مشخص شد خبری از جلسه آنلاین میرشاد ماجدی رئیس کمیته جوانان با سرمربی نیم فصل اول سال گذشته پرسپولیس نیست و کالدرون پیگرینو پسر سرمربی آرژانتینی به نمایندگی از فیفا به عنوان کارشناس فنی مسئول پروژه تجزیه و تحلیل اکوسیستم فیفا و رشد استعدادها در فدراسیون فوتبال ایران انتخاب شده است.

میرشاد ماجدی در گفت و گوی کوتاهی که با خبرنگار فوتبالی داشت، به این موضوع اشاره کرد که در ایمیلی که به دست فدراسیون فوتبال رسیده، نام گابریل کالدرون و خاویر سانچز منتشر شده بود و البته به نام پسر کالدرون اشاره ای نشده است.

روابط عمومی فدراسیون فوتبال هم به فوتبالی گفت که این خبر از ناحیه کمیته جوانان و شخص میرشاد ماجدی به روابط عمومی برای انتشار خبر داده شده است. 

ماجدی به دنبال اطلاعاتی از خاویر سانچز نفر دوم می رود، در جستجوی نام این فرد به عکسی از او در کنار کالدرون پلگرینو پسر گابریل کالدرون سرمربی آرژانتینی سابق پرسپولیس برمی‌خورد و متوجه می‌شود که این دو فرد به عنوان نمایندگان فیفا انتخاب شده‌اند و جلسه‌ای که قرار است بین کمیته جوانان فدراسیون فوتبال و کالدرون برگزار شود، با پسر کالدرون خواهد بود نه سرمربی سابق پرسپولیس و همین ماجرا را به روابط عمومی اطلاع می دهد تا خبر اشتباهی که منتشر شده است را اصلاح کند. 

به نظر می رسد در فدراسیون فوتبال، باید نامه ها دقیق تر خوانده شوند و البته اگر قرار است به صورت خبر منتشر شوند، این دقت باید چند برابر باشد.

1984