توییت کنایه آمیز اوزیل: فقط یک سوپرلیگ وجود دارد

توییت کنایه آمیز اوزیل: فقط یک سوپرلیگ وجود دارد

پایگاه خبری فوتبالی - کناره گیری هشت تا از دوازده تیم حاضر در سوپرلیگ اروپا باعث شد تا این طرح در کمتر از سه روز شکست بخورد. در این مدت واکنش های زیادی نسبت به این پروژه از جانب جامعه فوتبال وجود داشت که اکثر واکنش ها منفی بودند. هواداران چلسی در خیابان ها تجمع کردند و بسیاری از شخصیت های فوتبالی نیز موضع گیری منفی داشتند.

به گزارش فوتبالی، مسعود اوزیل هافبک سابق آرسنال که حالا در فنرباغچه توپ می زند یکی از مخالفان جدی پروژه سوپرلیگ بود که حالا در پیامی در توئیتر از لغو مسابقات ابرا خرسندی کرده است. اوزیل در آخرین توئیت خود نوشته است:" فقط یک سوپرلیگ وجود دارد." که در کنارش از شکلک چشمک، پرچم ترکیه و کره زمین استفاده کرده و در نهایت تصویری از لوگوی "سوپرلیگ ترکیه" منتشر کرده است. 

اوزیل که در زمستان گذشته از آرسنال راهی فنرباغچه شد حالا با کنایه خطاب به حامیان طرح سوپرلیگ اروپا می گوید که با لغو این پروژه حالا تنها سوپرلیگ باقی مانده، سوپرلیگ ترکیه است!

البته حال و روز اوزیل از نظر ورزشی در لیگ ترکیه چندان غول نیست چرا که او فقط هفت بازی در فنرباغچه داشته که در چهار تایش فیکس بوده اما هیچ گل یا پاس گلی نداشته است. تیمش در حال حاضر صدرنشینی را در لیگ به بشیکتاش داده و در جام حذفی هم توسط باشاک شهیر حذف شده است.

4125