خوشحالی ونگر از شگست سوپرلیگ: هیچ‌وقت از چنین رقابت‌هایی حمایت نکرده‌ام

خوشحالی ونگر از شگست سوپرلیگ: هیچ‌وقت از چنین رقابت‌هایی حمایت نکرده‌ام

پایگاه خبری فوتبالی – ونگر نظر خود را درباره پروژه سوپرلیگ ارائه کرد.

به گزارش فوتبالی، آرسن ونگر که به عنوان کارشناس تلویزیونی در بین اسپورت فعالیت دارد درباره سوپرلیگ گفته: اد وودوارد باید متوجه باشد که این پروژه به خوبی آماده نشده. اگر می‌خواهید با ۲ گروه ۱۰ تیمی یک سوپرلیگ تشکیل دهید اما با هماهنگی ۱۲ تیم این مسئله را اعلام می‌کنید و می دانید ممکن است چند تیم کنار بکشند یعنی پروژه استواری وجود ندارد.

ونگر در ادامه ازود: من هرگز از پروژه‌هایی که بر اساس لیاقت و شایستگی نیست حمایت نکرده‌ام. اعتقاد دارم سازمان‌های رسمی مانند یوفا و فیفا باید از ملزومات این بازی و کیفیت جوایز در رقابت‌ها مراقبت کنند. هرگز از لیگی که بر اساس شایستگی تیم‌ها تشکیل نشده حمایت نکرده‌ام. آیا حاضر بودم در چنین شرایطی به عنوان اعتراض از شغلم کناره گیری کنم؟ می‌توانم بگویم زمانی که در چنین شرایطی هستید نمی‌توانید به باشگاه‌تان پشت کنید و مسئولیتی را بر عهده دارید که حداقل تا انتهای فصل باید به آن عمل کنید. هیچ وقت اعتقاد نداشتم که پروژه‌ای مانند سوپرلیگ شانس موفقیت را داشته باشد.

سرمربی سابق آرسنال که به عنوان سفیر فیفا هم فعالیت می‌کند در ادامه افزود: امشب خوشحالم زیرا مهم‌ترین مسئله این است که یک سازمان متحد بمانیم و فوتبال با همان قوانین همیشه برگزار شود. فیفا این مسئله را تضمین می‌کند. باید تمام باشگاه‌ها را درون سازمان نگه داریم. اتحاد در بازی ما مهم‌ترین مسئله‌ است که باید از آن مراقبت کنیم و به هرکس در دنیا اجازه دهیم فوتبال را به صورتی رقابتی بازی کند. فیفا هم امشب خوشحال است. شیوه‌ای که ارائه شد را من همیشه تصورم می‌کردم تنها راه استراتژیک برای سودبردن بیشتر از یوفا است. سوپر لیگ ناآماده به نظر می‌رسید و نمی‌توانستم باور کنم که این پروژه به پایان برسد.

1101