ناصر الخلیفی: سوپر لیگ؟ فوتبال ورزشی برای همه است

ناصر الخلیفی: سوپر لیگ؟ فوتبال ورزشی برای همه است

پایگاه خبری فوتبالی - ناصر الخلیفی رئیس باشگاه پای سن ژرمن تائید کرد که قهرمان لیگ فرانسه در سوپر لیگ شرکت نخواهد کرد. 

به گزارش فوتبالی، یک شنبه شب به صورت رسمی حضور 12 تیم در تورنمنت سوپرلیگ اعلام شد و این خبر، خشم بسیاری از اهالی فوتبال را برانگیخت. پیش از این، باشگاه‌هایی همچون بایرن مونیخ و دورتموند از حضور در این تورنمنت امتناع کردند و حالا پاری سن ژرمن نیز اعلام کرد که کاملا مخالف این موضوع است. 

به نقل از سایت گل، ناصر الخلیفی، رئیس باشگاه پاری سن ژرمن در این باره گفت: "باشگاه پاری سن ژرمن اعتقاد دارد که فوتبال برای همه است. من از همان شروع کارم، روی این موضوع تاکید داشتم. باید به خاطر داشته باشیم که به عنوان یک باشگاه فوتبال، همگی عضو یک خانواده و جامعه هستیم و قلب‌های ما توسط هواداران ساخته است. ما فکر می‌کنیم که هر اتفاقی که بدون نظر و حمایت یوفا شکل بگیرد، هیچ مشکلی را حل نخواهد کرد و معتقدم که تاسیس سوپر لیگ فقط انگیزه شخصی بوده است. پاری سن ژرمن به همکاری با یوفا ادامه خواهد داد."

تیم‌هایی نظیر آرسنال، منچستریونایتد، منچسترسیتی، تاتنهام، لیورپول، چلسی، یوونتوس، آث میلان، اینترمیلان، اتلتیکومادرید، رئال مادرید و بارسلونا تاکنون موافقت خود را با حضور در این تورنمنت اعلام کرده کرده‌اند. این خبر باعث خشمگین شدن هواداران و کارشناسان فوتبال شد و آن‌ها معتقدند که پول نباید جای عشق در فوتبال را بگیرد و سوپر لیگ فقط به روح فوتبال آسیب خواهد زد.

4416