برهانی: کار برای استقلال تمام نشده است

برهانی: کار برای استقلال تمام نشده است

پایگاه خبری فوتبالی- بازیکن و مربی اسبق استقلال تهران گفت: هنوز کار برای ما در لیگ قهرمانان آسیا تمام نشده و باید مراقب دیدارهای بعدی باشیم. 

به گزارش فوتبالی و به نقل از ایرنا، آرش برهانی تصریح کرد: استقلال تیم خوب و یکدستی است اما در گروهی قرار گرفته که همه تیم ها با کیفیت هستند و جایی برای خطا و اشتباه وجود ندارد.

وی ادامه داد: دو بازی خیلی خوب را شاهد بودیم که ۶ امتیاز برای استقلال به همراه داشت اما باید آن ها را فراموش کرد و به فکر دیدارهای بعدی بود. خوشبختانه شرایط استقلال به گونه ای است که نمی شود به راحتی تیم و شیوه بازی ما را آنالیز کرد و همین مساله کمک می کند تا فرهاد برنامه های خود را به خوبی اجرا کند.

برهانی گفت: در ترکیب استقلال بازیکنانی داریم که هم از جناحین خوب حرکت می کنند و هم توانایی بازی در عمق خط دفاع حریف را دارند، در شوت زنی هم نشان دادیم توانایی بالایی داریم و همه این عوامل در نهایت موجب می شود استقلال تیمی خوب و با کیفیت به شمار برود که می تواند در بازی های آتی ، به آنچه می خواهد برسد.

گفتنی است استقلال تهران چهارشنبه و از ساعت ۲۲:۱۵ به مصاف الدحیل خواهد رفت. در گروه C لیگ قهرمانان آسیا استفلال از دو بازی خود با ۶ امتیاز صدرنشین است و الدحیل با ۴ امتیاز در جایگاه دوم قرار دارد. الاهلی عربستان و الشرطه عراق نیر با ۱ و بدون امتیاز در رده های بعدی جای دارند.

6641