ژست خاص رونالدو کنار بازیکن ترکیه‌ای؛ بی‌تفاوت به حواشی سوپرلیگ؟

ژست خاص رونالدو کنار بازیکن ترکیه‌ای؛ بی‌تفاوت به حواشی سوپرلیگ؟

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می‌رسد که در روزی که سر و صدای ماجرای سوپرلیگ اروپا تمام رسانه ها پر کرده است، کریستیانو رونالدو در کنار سایر هم تیمی های خود یک روز عادی را سپری کرده است و پس از برگزاری تمرین امروز یوونتوس، با کسانی که در بازی تمرینی برنده شدند، یک عکس یادگاری گرفت و این عکس توسط یکی از بازیکنان یووه به اشتراک گذاشته شد.

به گزارش فوتبالی، این عکس توسط مریه دمیرال، مدافع ترکیه ای یوونتوس منتشر شده است و کریستیانو رونالدو در این عکس استایل خاصی دارد و با ژستی فاتحانه در کنار هم تیمی های خود ایستاده است. در واقع رونالدو همراه با هم‌تیمی خود در بازی تمرینی امروز به پیروزی رسیده است و این ژست را هم به همین مناسبت گرفته است. رونالدو معمولا پس از تمریناتی که در آن ها در تیم برنده حضور دارد و به پیروزی می‌رسد، از این استایل ها گرفته و عکس می‌اندازد.

باید دید که واکنش رونالدو به ماجرای سوپرلیگ اروپا چه خواهد بود چرا که یوونتوس هم یکی از تیم های اصلی و موسس این تورنمنت است، اما به نظر می‌رسد که رونالدو فعلا مثل همیشه خود را دور از حواشی قرار داده است و به تمرین تیمش توجه بیشتری داشته است.

1470