آیا اخراج مورینیو ربطی به سوپرلیگ اروپا دارد؟

آیا اخراج مورینیو ربطی به سوپرلیگ اروپا دارد؟

پایگاه خبری فوتبالی - در ساعات اخیر برخی منابع مدعی شده بودند که ژوزه مورینیو مربی پرتغالی تاتنهام به خاطر مخالفت با سوپرلیگ اروپا اخراج شده است اما به نظر می رسد که این خبر کاملا کذب است و صحت ندارد.

به گزارش فوتبالی، برخی منابع غیرمعتبر مدعی شده بودند که مورینیو در اعتراض به تصمیم تیم تاتنهام مبنی بر حضور در میان دوازده تیم موسس سوپرلیگ اروپا استعفا داده اما این خبر از اساس کذب است. فابریزیو رومانو خبرنگار ایتالیایی در این باره توضیح داد:"اخراج ژوزه مورینیو ربطی به سوپرلیگ نداشت.... او به هیچ وجه با حضور در تمرین امروز مخالفت نکرده است. اخراجش به دلیل نتایج بود و نه هیچ چیز دیگر."

حقیقت این است که عملکرد تاتنهام در این فصل به شدت ضعیف بوده است. این تیم به شکل ناباورانه ای در لیگ اروپا توسط دینامو زاگرب کامبک خورد و حذف شد و فرصت کسب جام را از دست داد. تساوی مقابل اورتون باعث شد تا با 50 امتیاز در رده هفتم جدول بمانند و از کسب سهمیه برای فصل آینده دور باشند. به همین خاطر مورینیو اخراج شد و جای خود را به مربی دیگری داد تا شاید حس و حال تاتنهام عوض شود به خصوص که آنها بازی مهمی مقابل منچسترسیتی در فینال  جام اتحادیه در هفته آینده دارند.

4125