نظری در نشست خبری مجازی: استقلال تا اینجا بسیار خوش درخشیده است

نظری در نشست خبری مجازی: استقلال تا اینجا بسیار خوش درخشیده است

پایگاه خبری فوتبالی- سخنگوی باشگاه استقلال با برگزاری نشست خبری مجازی اعلام کرد به خاطر شرایط ویژه تیم در لیگ قهرمانان آسیا، به سوالات خبرنگاران پاسخ نمی‌دهد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ایسنا، بعد از ظهر امروز (دوشنبه)، حجت نظری، سخنگوی باشگاه استقلال، با برگزاری نشستی مجازی که دوشنبه‌ها برگزار می‌شود، درباره شرایط استقلال توضیحاتی ارائه داد.

او در ابتدا گفت: امیدوارم که در این روزهای سخت همه ما بتوانیم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، جان خود و عزیزمان را حفظ کنیم تا درگیر ویروس کرونا نشویم و از گزند این ویروس در امان باشند. شرایط در فوتبال بسیار خوب است و و نمایندگان ایران در آسیا عملکرد خوبی داشتند و استقلال تا اینجا بسیار خوش درخشیده و پیروزی‌های پرگلی به دست آورده است. امیدوارم این روند ادامه‌دار باشد و بازیکنان زحمات خود را می‌کشند و کادر فنی تمام وقت تلاش می‌کند و باشگاه هر چه در توان دارد می‌گذارد تا تیم پشتیبانی شود.

او در ادامه اعلام کرد به سوالات خبرنگاران پاسخ نمی‌دهد و خاطرنشان کرد: شرایط فعلی باشگاه ویژه است و ما نیاز به اتحاد داریم تا ۱۱ نفری که در زمین می‌دوند بهترین نتایج را به دست بیاورند. لذا من ضمن عذرخواهی از شما، اعلام می‌کنم بعد از بازگشت تیم از عربستان به پرسش‌ها پاسخ کامل خواهم داد. من فعلا به پاسخ به این پرسش‌ها اجتناب می‌کنم تا تیم در لیگ قهرمانان آسیا نتایج لازم را به دست بیاورد.

نظری در پایان گفت: امیدوارم شرایط طوری پیش برود، علاوه بر صعود از مرحله گروهی، عملکرد خوبی در مرحله حذفی هم داشته باشیم و هواداران اصیل استقلال مطمئن باشند که تیم می‌تواند نتایج دلچسبی به دست بیاورد.

7474