گرینوود و امید به قهرمانی منچستریونایتد: شاید منچسترسیتی بلغزد

گرینوود و امید به قهرمانی منچستریونایتد: شاید منچسترسیتی بلغزد

پایگاه خبری فوتبالی – میسون گرینوود، مهاجم تیم منچستر یونایتد از قهرمانی در لیگ برتر انگلیس نا امید نیست و اعلام کرده ممکن است با امتیاز از دست دادن سیتیزن‌ها اتفاقاتی دیگری رخ دهد.    

به گزارش فوتبالی، شب گذشته در چهارچوب رقابت‌های لیگ برتر انگلیس تیم منچستر یونایتد مقابل برنلی قرار گرفت. این دیدار تا دقیقه ۸۴ مساوی بود که گرینوود در این دقیقه گل دوم خود و گل دوم منچستری‌ها را به ثمر رساند تا در نهایت با توجه به گل سوم کاوانی در وقت‌های اضافه، یونایتد برنده شود. منچستر یونایتد هنوز با صدر جدول اختلاف زیادی دارد اما گرینوود از کسب قهرمانی ناراحت نیست.

گرین وود پس از پایان بازی به اسکای اسپورت گفته: قهرمانی سیتی در لیگ برتر؟ شما هرگز نمی‌توانید مطمئن باشید. ممکن است ان‌ها دچار لغزش شوند. باید روی بازی‌های آینده‌مان تمرکز داشته باشیم. هر اتفاقی ممکن است. امیدوارم آن‌ها (منچسترسیتی) چند امتیاز از دست دهند اما خود ما باید تنها به تمرکز روی بازی‌های‌مان ادامه دهیم.

گفتنی است منچستر یونایتد در حال حاضر ۶۶ امتیاز دارد و با ۸ امتیاز اختلاف نسبت به منچسترسیتی ۷۴ امتیازی در رده دوم قرار گرفته. شیاطین سرخ یکشنبه هفته آینده دیدار خود در لیگ برتر را مقابل لیدزیونایتد برگزار خواهد کرد و پس از آن در لیگ اروپا مقابل رم قرار می‌گیرند.

1101