الشرطه صفر - استقلال 3/ استقلال سه تا زد، سه تا نزد/ آبی ها صدرنشین گروه مرگ

الشرطه صفر - استقلال 3/ استقلال سه تا زد، سه تا نزد/ آبی ها صدرنشین گروه مرگ

پایگاه خبری فوتبالی- در آخرین دیدار روز دوم گروه C لیگ قهرمانان آسیا، استقلال ایران با 3 گل الشرطه عراق را شکست داد.

به گزارش فوتبالی، فرهاد مجیدی و شاگردانش موفق شدند در دومین دیدار خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، با نتیجه 3 بر صفر نماینده عراق را شکست داده و دومین پیروزی پیاپی خود را به دست آورند. در آخرین دقیقه نیمه اول این دیدار، محمد نادری با به ثمر رساندن گلی روی حرکت ترکیبی زیبای خود با مهدی قایدی، استقلال را پیروز به رختکن فرستاد. در نیمه دوم فرشید اسماعیلی با شوتی دقیق در محوطه جریمه، دومین گل استقلال در این دیدار را وارد دروازه حریف کرد. طولی نکشید تا شیخ دیاباته با حرکتی حساب شده، استقلال را سه گله و کار را برای الشرطه تمام کرد.

هر سه گلزن استقلال در این بازی، دومین گل خود در این رقابت‌ها را به ثمر رساندند.

استقلال با این نتیجه، مقتدرانه در صدر جدول گروه C قرار گرفت.

 دوشنبه 30 فروردین 1400

الشرطه عراق - استقلال ساعت 00.45 بامداد

ترکیب الشرطه

 احمد بسیل، کرار عامر، سعد ناطق، علی فائز، فهد یوسف، امجد عطوان، علی فیصل، علا علی، حوسام خادم، سعد عبدالعامر و محمد داود

ترکیب استقلال

رشید مظاهری، وریا غفوری، محمد حسین مرادمند، سیاوش یزدانی، محمد نادری، هرویه میلیچ، مسعود ریگی، آرش رضاوند، فرشید اسماعیلی، شیخ دیاباته و مهدی قایدی

شرح گل

الشرطه صفر - استقلال یک (دقیقه 44: محمد نادری):

پاس بسیار خوب فرشید اسماعیلی به مهدی قایدی پس  از فرار فوق العاده این بازیکن، باشوی کوچک را درون محوطه جریمه صاحب توپ کرد. در حالیکه دو مدافع مقابل او قرار داشتند، قایدی با پاسی زیبا و چیپ مانند، توپ را از میان دو بازیکن الشرطه عبور داد و به محمد نادری رساند که مدافع پیش تاخته استقلال با یک شوت دیدنی و سرضرب، دروازه الشرطه را گشود.

الشرطه صفر - استقلال 2 (دقیقه 55: فرشید اسماعیلی): 

توپ گیری بسیار خوب ریگی که با سینه پاس بازیکن الشرطه را قطع کرد، به آرش رضاوند رسید و پاس در عمق زیبای این بازیکن، به فرشید اسماعیلی رسید و هافبک استقلالی ها در مصافی تک به تک با احمد بسیل توپ را به تور دروازه حریف چسباند تا استقلال به گل دوم برسد.

الشرطه صفر - استقلال 3 (دقیقه 65: شیخ دیاباته): 

حرکت خوب استقلالی ها و پاس فرشید اسماعیلی در پشت محوطه جریمه به شیخ دیاباته رسید و این بازیکن پس از یک چرخش زیبا و محو کردن کرار عامر وارد محوطه جریمه شد و با یک شوت دقیق و دیدنی به گوشه دروازه، گل سوم استقلال را به ثمر رساند.

کارت زرد

الشرطه: علی الطمیمی (85)/ کرار عامر (93)

استقلال: محمدحسین مرادمند (25)/ سبحان خاقانی (61)

کارت قرمز

الشرطه: حسام خادم (11)

تعویض ها

الشرطه: ریواس به جای محمد داوود (72)/ فیاض به جای فیصل (72)/ علی الطمیمی به جای علی فائز (79)/ مراد محمد به جای فهد یوسف (79)/ جاسم محمد به جای امجد اطوان (79)

استقلال: سبحان خاقانی به جای هروویه میلیچ (46)/ عارف غلامی به جای محمد نادری (66)/ سیداحمد موسوی به جای وریا غفوری (66)/ سعید مهری به جای فرشید اسماعیلی (66)/ آرمان رمضانی به جای مهدی قایدی (77)

دقایق حساس

دقیقه 8: فرصت خوب برای استقلال که مهدی قایدی درون محوطه جریمه صاحب توپ شد اما تکل کرار عامر مانع از شوت زنی قایدی شد.

دقیقه 16: پاس خوب میلیچ به آرش رضاوند رسید و ضربه فنی و کات دار این بازیکن را احمد بسیل سنگربان الشرطه راهی کرنر کرد.

دقیقه 36: در حالیکه پس از 10 نفره شدن الشرطه، بازی دفاعی این تیم عراقی مانع از خلق موقعیت برای استقلالی ها شده بود، این الشرطه بود که صاحب یک موقعیت بسیار خطرناک شد. پاس محمد داوود به علاء علی موهاوی رسید و شوت روی پا و محکم این بازیکن را رشید مظاهری به زیبایی مهار کرد.

دقیقه 43: کرنر ارسالی میلیچ در پشت محوطه جریمه به قایدی رسید که توپ روی پای این بازیکن خوب ننشست و شوت سر ضرب مهاجم استقلال با اختلاف راهی بیرون شد.

دقیقه 46: فرصت خوبی برای دیاباته مهیا شد که این بازیکن پس از عبور دادن توپ از میان پاهای مدافع الشرطه، شوتش را به وسط دروازه زد که احمد بسیل توپ را مهار کرد.

دقیقه 75: یک قطع توپ عالی از سعید مهری و پاس عالی این بازیکن، رضاوند را در مصافی تک به تک به احمد بسیل سنگربان الشرطه قرار داد که شوت رضاوند با بدشانسی به تیرک عمودی دروازه برخورد کرد.

6641